To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

111. Data: 2019-07-31 00:23:49

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-30 12:09, Kviat wrote:

> To jedno z bardziej głupszych tłumaczeń jakie prawaki kopiują bezmyślnie
> po sieci.
> Są małżeństwa, które nie dostarczają nowych członów. Z różnych powodów.
> Od "bo nie chcą", do "bo nie mogą". wśród prawaków również.
>
> I prawaki są w kropce. Bo gdyby takim małżeństwom zabrali te
> "przywileje" (czyli również sobie), to równocześnie zrównali by je do
> związków nieheteroseksualnych. I tym samym przyznali, że związek kobiety
> z mężczyzną niczym się nie różni od związku kobiety z kobietą (czy
> faceta z facetem). Nastąpiłoby spięcie w ich mózgach.

Kopiuje się, już zupełnie bez emocji a obleśne levactwo nadal _nie_
_rozumie_ określenia: _dostarczać._

112. Data: 2019-07-31 00:32:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-30 17:54, gazebo wrote:

> juz masz 500+, kredyty dla mlodych malzenstw sie klaniaja

A gdzie tu ten socjalizm?

//prezenty dostaje się na imieniny, urodziny a czasem Mikołaje, donosza.

113. Data: 2019-07-31 00:39:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-30 17:58, gazebo wrote:

> szukasz nie tych linkow, roznica miedzy nami polega na tym, ze ja nie
> odrzucam i nie naciagam rzeczywistosci, poszukaj sobie o MOPSach,
> poszukaj na czym polega realna pomoc, dlaczego rodzice traca dzieci a
> rodziny zastepcze biora gruba kase, poczytaj sobie do poduszki

znaczy, już wiesz na czym to polega, albo, przynajmiej, podświadomie
odczuwasz, na czym?

114. Data: 2019-07-31 06:35:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/07/2019 o 23:39, Izaura pisze:

> znaczy, już wiesz na czym to polega, albo, przynajmiej, podświadomie
> odczuwasz, na czym?

nic nie rozumiesz, jak mnie boli palec to nie obwiniam lgbt

--
gazebo

115. Data: 2019-07-31 09:13:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2019 o 00:23, Izaura pisze:

> Kopiuje się, już zupełnie bez emocji a obleśne levactwo nadal _nie_
> _rozumie_ określenia: _dostarczać._

Aż iskry poleciały.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

116. Data: 2019-07-31 23:57:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-31 06:35, gazebo wrote:

> nic nie rozumiesz, jak mnie boli palec to nie obwiniam lgbt

może, wyjaśnij, w kilku zdaniach?

117. Data: 2019-07-31 23:59:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-31 09:13, Kviat wrote:

> Aż iskry poleciały.

i co z tego, jak nadal nie rozumiesz, że czlowiek to nie kartofel
dostarczany do skupu.

118. Data: 2019-08-01 07:54:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2019 o 23:59, Izaura pisze:

> i co z tego, jak nadal nie rozumiesz, że czlowiek to nie kartofel
> dostarczany do skupu.

I napisał to ktoś, kto innych ludzi traktuje jak kartofle.
Aż iskry poleciały.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

119. Data: 2019-08-01 18:28:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/07/2019 o 22:57, Izaura pisze:

> może, wyjaśnij, w kilku zdaniach?

placisz mi za to?

--
gazebo

120. Data: 2019-08-02 11:37:59

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Małżeństwo otrzymuje te przywileje, ponieważ, małżeństwo dostarcza
> _nowych_ członków, temu społeczeństwu.

Nie jest to prawdą, czyli nie jest tak że małżeństwo= nowy obywatel.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".