To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

211. Data: 2019-08-10 12:36:28

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 20:12, Izaura pisze:

> //dodał bym, dla każdego człowieka.

A tymczasem obowiązuje zasada że człowiek nic nie znaczy.

212. Data: 2019-08-10 12:37:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 20:18, Izaura pisze:

> To jest dla dobra nasz wszystkich, także dla ich dobra.
> Są takimi samymi uczestnikami społeczeństwa, jak i wsyscy inni.
> Jestem przekonany, że żaden z nich nie wyrzekł by się współczesnych
> zdobyczy cywilizacyjnych.

Tymczasem funkcjonują na prawach gorszych niż inni, przeciw czemu
zresztą często wychodzą na ulicę protestować. A "państwo" otwarcie mówi
im - walcie się, albo robi to w sposób zakamuflowany, ot choćby
stawiając w centrum Warszawy kontrowersyjną tęczę. Tymczasem w ich
sprawie nic się nie dzieje, nadal są oficjalnie uważani/traktowani przez
ten (s)twór za gorszych ludzi.

213. Data: 2019-08-10 12:38:04

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 20:21, Izaura pisze:

> Powyżej ustaliliśmy konsensus, że jedynem sposobem jest edukacja, już
> od najmłodszych lat.

Myślę że wystarczyłoby przestać promować to ludzkie wynaturzenie. I
oczywiście rozliczać publicznie "biznesmenów" z każdej złotówki. Założę
się o wszystko że wobec takich warunków moda na wyżeranie innym z ich
misek minie w bardzo szybkim czasie.

214. Data: 2019-08-10 12:38:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 20:27, Izaura pisze:

> Myśle, że Erdogan 'dostał', wlaśnie takie zadanie, w ramach sojuszu.
>
> Piłsudski także był wypadkową interesów starych rodów panujących w
> upadającej Europie, oraz przejmującego po Brytyjczykach hegemonie nad
> światem, USA.

Jak to dostał i co to za sojusz?

Myślisz że Piłsudski też by na złość Ruskim nie pozwalał kłaść nowej
nitki rurociągu przez teren, a później by płakał że kacap wybiera
Bałtyk? Założę się że Piłsudski zgarnąłby niezłą kasę z tej inwestycji,
no i kupę korzyści pozamaterialnych z takiego tranzytu. Tymczasem my
znajdujemy upodobanie w robieniu dobrze jankesom a nie sobie.

215. Data: 2019-08-10 14:38:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 11:45:35 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 9 Aug 2019 18:15:36 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <6...@g...c
om>
> od "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> :

> Muszę się wtrącić.
> Nie Coelho, a Umberto Eco, zresztą wielu innych też miało sporo do powiedzenia:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Definitions_of_fascism
> Poczytaj sobie, dobra lektura na sobotnie poranki i wieczory.

Do Umberto Eco tym bardziej się odnosi, bo miał sporą neomarksistowską
przeszłość i był cholernie zdolny, chociaż w znacznie mniejszym stopniu
mistyczny niż Coelho, będąc generalnie racjonalistą.

Myślę, że to z racjonalistycznych pobudek Eco nie do końca identyfikował się
z neomarksizmem, a nawet w Wahadle Foucaulta tenże neomarksizm, razem z tanim
mistycyzmem lat 70-tych do kupy i teoriami spiskowymi - zdrowo obśmiał.
Więc nie tylko neofaszyzm miał na widelcu.

Inni moi ulubieni pisarze-wolnomyśliciele to Robert Anton Wilson i Robert Shea
razem z Trylogią Illuminatus a ten drugi wraz z powieściami zatytułowanymi
Shiké i Saracen, nie tłumaczonymi niestety jak dotąd na język polski (czytałem
w oryginale).

216. Data: 2019-08-10 15:22:57

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 10 Aug 2019 05:38:00 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <e...@g...c
om>
od "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> :
om>

>Do Umberto Eco tym bardziej się odnosi, bo

Sorry, nie sprawdziłeś pierdoletu Ilony, a teraz szukasz dziury w całym.

217. Data: 2019-08-10 20:15:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/08/2019 o 14:22, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> Sorry, nie sprawdziłeś pierdoletu Ilony, a teraz szukasz dziury w całym.

serio ty czytasz jej linki?

--
gazebo

218. Data: 2019-08-10 20:46:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 15:22:59 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
om>

> Sorry, nie sprawdziłeś pierdoletu Ilony, a teraz szukasz dziury w całym.

Może i szukam, ale ogólnie odnoszę wrażenie, że ta cała twórczość pisarzy
współczesnych jest głównie po to, żeby dostarczyć ciekawych przeżyć
estetycznych odbiorcy podczas czytania, a rzadko, żeby przekazać coś z głębszym
sensem.

219. Data: 2019-08-10 22:22:09

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 10 Aug 2019 19:15:19 +0100
doszła do mnie wiadomość <qin1jo$haj$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>serio ty czytasz jej linki?

Bez czachojeba trudno idzie, ale daję radę.
W tym wypadku pomyłka była oczywista, co widać w samych linkach.
Nawiasem mówiąc, teraz jest Izaura(z błędem, w oryginale Isaura).

220. Data: 2019-08-11 02:08:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 03:15, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> ktoś jest wybitnie zdolnym artystą, to musi z automatu znać się również
> na zarządzaniu społeczeństwem. Takie wypadki należą raczej do rzadkości.

Tylko, jak to wytłumaczyć lemingom?

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".