To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

201. Data: 2019-08-09 20:12:27

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 15:40, Trybun wrote:

> Wzmianki o płci, tym bardziej gdy niektóre z nich są przemilczane - są
> zbędne. Konstytucja ma być konstytucją a nie prostytucją która
> sankcjonuje tworzenie grup uprzywilejowanych w społeczeństwie.
> Konstytucja ma być dla człowieka a nie dla takich grup wybrańców.

//dodał bym, dla każdego człowieka.

202. Data: 2019-08-09 20:18:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 15:40, Trybun wrote:
> [...]
p#tol

> Nie interesuje mnie zdanie autora. i tego o czym on w ogóle. Gadamy
> chyba o odmieńcach i ich prawach i dyskryminacji w współczesnej Polsce?

To jest dla dobra nasz wszystkich, także dla ich dobra.
Są takimi samymi uczestnikami społeczeństwa, jak i wsyscy inni.
Jestem przekonany, że żaden z nich nie wyrzekł by się współczesnych
zdobyczy cywilizacyjnych.

203. Data: 2019-08-09 20:21:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 15:46, Trybun wrote:

> Z tym jest trudno, w tym natłoku promocji posiadania trudno zachować
> zdrowy rozsadek.

Powyżej ustaliliśmy konsensus, że jedynem sposobem jest edukacja, już od
najmłodszych lat.

204. Data: 2019-08-09 20:27:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 15:47, Trybun wrote:

> I Erdogan z tego korzysta. Dlaczego my tak łatwo oddaliśmy to co w sumie
> mieliśmy najcenniejszego... Zabrakło kogoś na miarę Piłsudskiego?

Myśle, że Erdogan 'dostał', wlaśnie takie zadanie, w ramach sojuszu.

Piłsudski także był wypadkową interesów starych rodów panujących w
upadającej Europie, oraz przejmującego po Brytyjczykach hegemonie nad
światem, USA.

205. Data: 2019-08-09 20:34:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 15:59, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> 14. Faszyzm mówi nowomową: Wszystkie faszystowskie podręczniki używały ubogiego
> słownictwa i elementarnej składni, w celu ograniczenia używania instrumentów
złożonego i
> krytycznego rozumowania. Musimy być gotowi do zidentyfikowania nowych rodzajów
nowomowy,
> nawet jeśli przyjmą pozornie niewinną postać popularnego talk show.
>
> 5. Lęk przed różnorodnością: Faszyzm żąda od ludzi jedności. Pierwszym celem
rosnącego
> ruchu faszystowskiego jest nawoływanie przeciwko jakimkolwiek intruzom. Faszyzm

dlaczego tego tekstu nie ujmujesz w cudzysłów?

i nie podajesz, że autorem jest ten niepoprawny utopista, kształcony
przez Jezuitów?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Paulo_Coelho

//teraz pan Coelo odpoczywa, a wy antyfaszystowscy towarzysze
posłuchajcie muzyki

http://paulocoelhoblog.com/

206. Data: 2019-08-09 20:40:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-09 15:39, Trybun wrote:

> Nie ma to nic wspólnego z życiem w społeczeństwie, tu liczy się człowiek
> i jego prawa do równego traktowania. Chce facet związku z facetem to
> niech sobie go ma. Dlaczego to bzdurne zacofane "państwo" rzuca im kłody
> pod nogi?

Gdyby państwo PiS rzucało kłody pod nogi, to zakazało by tego już dawno,
np: 4 lata temu.

//ono, to państwo, drażni się jedynie, zgodnie z zasadą tolerancji
represywnej i wykorzystuje istniejącą sytuacje.

207. Data: 2019-08-10 03:15:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 20:35:02 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> dlaczego tego tekstu nie ujmujesz w cudzysłów?
>
> i nie podajesz, że autorem jest ten niepoprawny utopista, kształcony
> przez Jezuitów?
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Paulo_Coelho

Nawiasem mówiąc - całkiem zdolny powieściopisarz, potrafiący tworzyć bardzo
inspirujące fikcyjne historie. Co innego jednak fikcja literacka i mistycyzm,
co innego twórczość polityczna. Nie powinno popełniać się tego błędu, że jeżeli
ktoś jest wybitnie zdolnym artystą, to musi z automatu znać się również
na zarządzaniu społeczeństwem. Takie wypadki należą raczej do rzadkości.

208. Data: 2019-08-10 11:45:32

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 9 Aug 2019 18:15:36 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <6...@g...c
om>
od "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> :

> [...]
>ktoś jest wybitnie zdolnym artystą, to musi z automatu znać się również
>na zarządzaniu społeczeństwem. Takie wypadki należą raczej do rzadkości.

Muszę się wtrącić.
Nie Coelho, a Umberto Eco, zresztą wielu innych też miało sporo do powiedzenia:
https://en.wikipedia.org/wiki/Definitions_of_fascism
Poczytaj sobie, dobra lektura na sobotnie poranki i wieczory.

209. Data: 2019-08-10 12:33:02

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 9 Aug 2019 20:34:09 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d4dbccf$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

Brawo, wygrał pan termos z kawo!
https://www.youtube.com/watch?v=18mPoWY-R1g

210. Data: 2019-08-10 12:36:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2019 o 20:40, Izaura pisze:

> Gdyby państwo PiS rzucało kłody pod nogi, to zakazało by tego już
> dawno, np: 4 lata temu.
>
> //ono, to państwo, drażni się jedynie, zgodnie z zasadą tolerancji
> represywnej i wykorzystuje istniejącą sytuacje.

To dlaczego nie żyją w tym kraju jak ludzie?

Nie, bo tym państwem władają złośliwe debile którzy nie potrafią lub nie
chcą rządzić sprawiedliwie.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".