To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

221. Data: 2019-08-11 02:16:27

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 12:36, Trybun wrote:

> To dlaczego nie żyją w tym kraju jak ludzie?
>
> Nie, bo tym państwem władają złośliwe debile którzy nie potrafią lub nie
> chcą rządzić sprawiedliwie.

Ale tu nie o złośliwość chodzi.
Na tym opiera sie teoria krytyczna a w szczególności, tolerancja represywna.
Gdyby państwo, (wszystkojedno_jakie), pozwoloło im żyć tak jak chcą, to
nie mieli by powodu do rewolucji.

Co do rządzenia kimś, to takie rządzenie nigdy nie jest, ani
sprawiedliwe, ani optymalne.
To tak jak z tymi czterema sposobami wydawania pieniędzy.

222. Data: 2019-08-11 02:18:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 12:36, Trybun wrote:

> A tymczasem obowiązuje zasada że człowiek nic nie znaczy.

Ta, liczy się większość.

223. Data: 2019-08-11 02:19:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 12:37, Trybun wrote:

> Tymczasem funkcjonują na prawach gorszych niż inni, przeciw czemu
> zresztą często wychodzą na ulicę protestować. A "państwo" otwarcie mówi
> im - walcie się, albo robi to w sposób zakamuflowany, ot choćby
> stawiając w centrum Warszawy kontrowersyjną tęczę. Tymczasem w ich
> sprawie nic się nie dzieje, nadal są oficjalnie uważani/traktowani przez
> ten (s)twór za gorszych ludzi.

Własnie, chodzi o to by ich potencjał rewolucyjny nie wygasł.

224. Data: 2019-08-11 02:22:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 12:38, Trybun wrote:

> Myślę że wystarczyłoby przestać promować to ludzkie wynaturzenie. I
> oczywiście rozliczać publicznie "biznesmenów" z każdej złotówki. Założę
> się o wszystko że wobec takich warunków moda na wyżeranie innym z ich
> misek minie w bardzo szybkim czasie.

Można także próbować zaszczepiać głębokie walory moralne, tak aby ludzie
zachowywali się z godnością, bardziej, niż nakazuje im stanowione prawo.

225. Data: 2019-08-11 02:49:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 12:38, Trybun wrote:

> Jak to dostał i co to za sojusz?
>
> Myślisz że Piłsudski też by na złość Ruskim nie pozwalał kłaść nowej
> nitki rurociągu przez teren, a później by płakał że kacap wybiera
> Bałtyk? Założę się że Piłsudski zgarnąłby niezłą kasę z tej inwestycji,
> no i kupę korzyści pozamaterialnych z takiego tranzytu. Tymczasem my
> znajdujemy upodobanie w robieniu dobrze jankesom a nie sobie.

Sojusz, to NATO a dostał w ramach przygotowań do 'zwijania globalizacji'.

Ale, tu nie chodzi o złość, tylko o wymogi geostrategicznego położenia
Polski. Jesli nie zarządza się swoim terytorium zgodnie z własnymi
potrzebami, to sąsiedzi robią to co im pasuje. Tak było z Pierwszą
Rzeczypospolitą, że przestała mieć znaczenie i została rozebrana.
Druga Rzeczpospolita, (jeszcze gdy Piłsudski żył), przygotowywała
rozszerzanie swoich stref wpływów na sąsiednie państwa. Sam fakt
wyprodukowania dziesiątek eskadr bombowców dalekiego zasięgu, (PZL 37
Łoś miał zasię 2600 km z ładunkiem 1.8 tony bomb), musiał wzbudzać
zainteresowanie w Niemczech i ZSRR.

226. Data: 2019-08-11 02:52:47

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 14:38, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
om>

> [...]
> mistyczny niż Coelho, będąc generalnie racjonalistą.
>
> Myślę, że to z racjonalistycznych pobudek Eco nie do końca identyfikował się
> z neomarksizmem, a nawet w Wahadle Foucaulta tenże neomarksizm, razem z tanim
> mistycyzmem lat 70-tych do kupy i teoriami spiskowymi - zdrowo obśmiał.
> Więc nie tylko neofaszyzm miał na widelcu.
>
> Inni moi ulubieni pisarze-wolnomyśliciele to Robert Anton Wilson i Robert Shea
> razem z Trylogią Illuminatus a ten drugi wraz z powieściami zatytułowanymi
> Shiké i Saracen, nie tłumaczonymi niestety jak dotąd na język polski (czytałem

Generalnie chodziło im o totalitaryzmy, ale lemingi tego nie 'czają'.

227. Data: 2019-08-11 03:02:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-10 20:15, gazebo wrote:

> serio ty czytasz jej linki?

no widzisz?
warto!

228. Data: 2019-08-11 16:26:55

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2019 o 02:18, Izaura pisze:

> Ta, liczy się większość.

Żeby było bardziej tragicznie - nawet wcale nie większość.

229. Data: 2019-08-11 17:01:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2019 o 02:16, Izaura pisze:

> [...]
> sprawiedliwe, ani optymalne.
> To tak jak z tymi czterema sposobami wydawania pieniędzy.

Pytanie tylko - chwalisz taki stan rzeczy czy krytykujesz?

W tym rządzeniu cały ambaras - nie wybieramy kogoś do pomiatania nami a
do reprezentowania naszych interesów. Taki twór powinien konstytucyjnie
być pozbawiony prawa do zabawy w władców.

230. Data: 2019-08-11 17:02:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2019 o 02:19, Izaura pisze:

> Własnie, chodzi o to by ich potencjał rewolucyjny nie wygasł.

Ale im chyba nie chodzi o jakąś rewolucję.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".