To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

321. Data: 2019-08-20 23:11:32

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 10:39, Trybun wrote:
> [...]
NTROPOLOGIA.html

> Zgadza się, tym bardziej że żyjemy w otoczeniu krajów w których
> autonomia, wolność i swobody są na znacznie wyższym poziomie, tak więc
> jasne jest że w tym wypadku edukacja = odczuciu większego zniewolenia.

Freud to nazywał inaczej: 'Das Unbehagen'.

322. Data: 2019-08-20 23:12:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 10:40, Trybun wrote:

NTROPOLOGIA.html

> A ja tak. Większość ludzkiej populacji zdecydowanie nie zasługuje na
> miano 'człowieka rozumnego". I nie jest to za sprawą że tacy się rodzą,
> to dopiero tzw edukacja ich takimi czyni.

Tak, dokładnie tak jest!

323. Data: 2019-08-20 23:14:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 23:12, Izaura wrote:

NTROPOLOGIA.html

> Tak, dokładnie tak jest!

dodam tylko, jeśli ktoś chce:
NATURA, ZWIERZĘ, CZŁOWIEK - POJĘCIA PODSTAWOWE CZ. 1
https://www.youtube.com/watch?v=C8dvEEQ_vmY

324. Data: 2019-08-20 23:20:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 10:41, Trybun wrote:

> Nie wiem, nigdy nie wnikałem w niuanse na jakich opierają się protesty
> homków. Wiem tylko że są zasadne. Natomiast zupełnie nie rozumiem tych
> którzy mają im za złe to protestowanie.

Bo to nie jest pokojowa manifestacja. Różni się ono zasadniczo i ma na
celu wytwarzanie niepokojów społecznych.

Tu ten 15-tatek z Płocka, Jakub Baryła, jednoznacznie wyjaśnia różnice:

https://twitter.com/CzarnaLimuzyna/status/1161375166
787739649

//swoją drogą, zajebisty!

325. Data: 2019-08-20 23:21:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 10:41, Trybun wrote:

> A jedynym pociągającym sznurki w Kraju powinien być naród. Może jednak
> zagłosować na tego Kukiza?

Nie ryzykowal bym!

//to jak z deszczu, pod rynne :)

326. Data: 2019-08-20 23:24:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 10:43, Trybun wrote:
> [...]
%85%C5%BC%C4%85-do-rehabilitacji-paktu-ribbentrop-mo
%C5%82otow/a-50061508?maca=pl-Twitter-sharing

> Jaka utrata pozycji hegemona? - Nie ubył praktycznie nikt spod buta, a
> doszło sporo nowego terytorium..  Ja uważam że da się, historia pokazuje
> że wystarczy nie robić z nich swoich wrogów.
>
> Świadczy tylko o tym że zdaje sobie sprawę z tego jaką role pełni.  I co
> to za gadanie - co może zaistnieć, być w przyszłości. Liczy się to co
> jest teraz, a fakty wyglądają tak że  USA to jedyny ekspansywny i
> agresywny kraj dzisiejszego świata. Działania innych wolnych i
> suwerennych krajów to tylko pokłosie tej agresywnej polityki USA.

Jeśli powstanie Imperium w masach lądowych Eurazji, to będziemy musieli.
Dodatkowo, będziemy mieli uprzywilejowaną pozycje, taką jaką miała
Portugalia w czasach Kolumba.

327. Data: 2019-08-23 17:07:33

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.08.2019 o 23:11, Izaura pisze:

> Freud to nazywał inaczej: 'Das Unbehagne'.

Czyli zgadzał się z moją tezą?

328. Data: 2019-08-23 17:08:25

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.08.2019 o 23:12, Izaura pisze:

> Tak, dokładnie tak jest!

Chyba jednak w złym kierunku ten  świat poszedł i idzie. To kreatywność
powinna być doceniana/nagradzana a nie ślepe powielanie wzorów.

329. Data: 2019-08-23 17:09:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.08.2019 o 23:20, Izaura pisze:

> [...]
> celu wytwarzanie niepokojów społecznych.
>
> Tu ten 15-tatek z Płocka, Jakub Baryła, jednoznacznie wyjaśnia różnice:

Z natury rzeczy żadnej demonstracji nie można nazwać "pokojową", bo
wszystkie one z reguły są skierowane przeciw panującemu porządkowi,
osobiście dodałbym że "nieporządkowi" skoro ci protestujący zmuszeni są
do wyrażania niezadowolenia na ulicy. Całe kolorowe towarzystwo zacznę
za to ich protestowanie krytykować dopiero wtedy gdy nie będą mieli
powodów do wychodzenia na ulicę. Teraz niestety - mają.

330. Data: 2019-08-23 17:10:32

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.08.2019 o 23:21, Izaura pisze:

> Nie ryzykowal bym!
>
> //to jak z deszczu, pod rynne :)

Właściwie ryzyko nie istnieje, bo co możemy stracić? Mikke chyba już
zrezygnował definitywnie, zostały już tylko stare zgrane karty.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".