To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

31. Data: 2019-07-23 04:12:35

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 18:37:36 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

51239

ada-na-szal-lewactwa-cenzura-byla-typowa-dla-nazizmu

> Co to właściwie jest ta "ideologia LGBD", czy aby pan "naczelny" nie
> nadużywa znaczeń, przecie walka o prawa człowieka to nie jakaś
> ideologia.. a może oni jednak jemu coś naprawdę narzucają?

Nikt praw człowieka środowisku LGBT nie odbiera.
Na przywileje przynależne rodzinie jednak nie zasługują,
choćby ze względów społecznych i ogromnej różnicy w szkodliwych
zachowaniach osób obu modeli społecznych.

pozdrawiam,
jacek

32. Data: 2019-07-23 04:44:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 lipca 2019 10:32:07 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
NTYKULTURA.html

> Nie rozumiem. Wiem tylko że pedzie i inni odmieńcy nie mają pełni praw
> obywatelskich. Tak więc ich protesty rozumiem. "Kultura" która sprawia
> że niektórzy ludzie muszą przez nią płakać to faktycznie antykultura.

Ci "odmieńcy" mają wszelkie prawa społeczne,
ale nie mają przywilejów przynależnych rodzinie.
Czy wiesz np. że procent pedofilii jest wśród homosiów około 10-krotnie
większy, niż w społeczeństwie. I teraz pozwól im, z ręką na sercu,
gremialnie adoptować dzieci. Najlepiej własne. Albo te, które znasz.

pozdrawiam,
jacek

33. Data: 2019-07-23 04:47:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2019-07-23 05:28:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-23 04:44, j...@o...pl wrote:

> [...]
> większy, niż w społeczeństwie. I teraz pozwól im, z ręką na sercu,
> gremialnie adoptować dzieci. Najlepiej własne. Albo te, które znasz.

Tu nie ma o czym dyskutować!
Niektórzy tylko na to czekają by to stało się obiektem dyskusji, zwanej
w nowomowie 'dyskursem'.
Neomarksistowcy aktywiści doskonale wiedzą i rozumieją co robią
angażując srodowiska LGBT+ do wojny ideologicznej z cywilizcją łacińska.
Dyskusja na temat adopcji dzieci, to dla nich jeszcze jeden etap.

35. Data: 2019-07-23 11:20:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2019 o 05:28, Izaura pisze:

> Tu nie ma o czym dyskutować!

Oczywiście, że z bzdurami nie ma co dyskutować. Jak zwykle powtarza
bezmyślnie bzdury.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
"Nie oznacza to, że homoseksualni mężczyźni są bardziej skłonni do
wykorzystywania seksualnego dzieci, tylko że większy odsetek pedofilów
jest homoseksualny w swojej orientacji względem płci dziecka."

> Niektórzy tylko na to czekają by to stało się obiektem dyskusji, zwanej
> w nowomowie 'dyskursem'.

Niektórym ślina cieknie na myśl opluwaniu i kopaniu ludzi, oraz
wsadzaniu ich do obozów koncentracyjnych.

> Neomarksistowcy aktywiści  doskonale wiedzą i rozumieją co robią
> angażując srodowiska LGBT+ do wojny ideologicznej z cywilizcją łacińska.

Normalni ludzie doskonale wiedzą czym jest wojna z faszystami, bo nie
spali na lekcjach historii.

> Dyskusja na temat adopcji dzieci, to dla nich jeszcze jeden etap.

A co z dziećmi, którzy homoseksualiści mają? Zabierać czy nie? A jeżeli
nie zabierać, to co? Oznacza to, że uważacie je za gorsze od tych
adoptowanych i skazujecie je na wychowanie przez homoseksualistów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2019-07-23 18:40:38

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2019 o 00:49, Izaura pisze:

> Na tym właśnie polega cybernetyka społeczna. Jedną grupe społeczną
> nastawia się przeciw drugiej i odpowiednio podsyca te antagonizmy.
> Gdyby państwo, czy społeczeństwo uznało prawa mniejszości i pozwoliło
> żyć im według swoich reguł, to nie mieli by powodu sprzeciwoać się
> porządkowi prawnemu, czy społecznemu i tym samym ich rewolucyjny
> potencjał wygasł by zupełnie.

Sorry, ale to tak jakbyś oczekiwała po zniewolonym murzynie na plantacji
że nie ma prawa walczyć o swoje prawa jako człowieka. Tak, to też takie
samo PRAWO stanowiło że jest  tylko czymś co ma być posłuszne swojemu
panu. Tak że nie ma się co powoływać na to GÓWNO które sprawia że
niektórzy uczciwi ludzie muszą przez nie płakać. To tyle w kwestii
znaczenia prawa gdy idzie o prawa człowieka.

Natomiast co do cybernetyki, to szczególnie interesujący są animatorzy i
bardzo pożytecznie ich by było wskazywać palcem, nie kiboli z pianą na
ustach i sztachetą w ręku ale tych co ich do tego inspirują.

37. Data: 2019-07-23 18:42:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2019 o 04:44, j...@o...pl pisze:

> [...]
> większy, niż w społeczeństwie. I teraz pozwól im, z ręką na sercu,
> gremialnie adoptować dzieci. Najlepiej własne. Albo te, które znasz.

Niestety, nie mają wszystkich praw.

Jeżeli już to prawda to nie zastanawiałeś się nad przyczyną tego? Być
może te dodatkowe dewiacje to za sprawą tego że nie mogą wegetować
podobnie jak inni ludzie bo im na to nie pozwalamy..

Generalnie zgodę na adopcję powinni dostawać tylko gruntownie
prześwietleni ludzie, pod każdym względem.

Jacek, z psychologicznego punktu widzenia - przyznaj że Ty czy Ikselka
tak naprawdę nie boicie się żadnych odmieńców, tylko jak środowisko
przyjmie te wychowywane przez nich dzieci. A jak przyjmie to raczej nie
możemy mieć złudzeń że raczej będą miały przechlapane...

38. Data: 2019-07-23 18:45:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2019 o 00:55, Izaura pisze:
> [...]
NTYKULTURA-SYSTEM.html

> Jak wyżej: 'Divide et impera'!
>
> Tu chodzi o to aby ten konflikt trwał i co najważniejsze, aby miał
> nieusuwalne, głębokie podstawy.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk
>
> "Prawdziwa tolerancja nie toleruje, tylko nietoleruje."
>
> //24 minuty a zrozumiesz jakie to genialne!

Wolałbym zajrzeć co kryje się w zakamarkach umysłu tych współczesnych
nietolerancyjnych niż sięgać po jakieś wyłysiałe ze starości frazesy.

39. Data: 2019-07-23 18:46:28

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2019 o 00:57, Izaura pisze:
> [...]
fest-z-ventotene-1941/

> Właśnie z tego powodu najważniejsza jest równowaga na osi: obywatel -
> państwo.

A jak jest to wiadomo. Nawet wybierany do obrony Obywatela rzecznik nie
do tego żadnych narzędzi.  I nigdy nie posądziłbym siebie o takie wybory
że gdyby była alternatywa do tej demokracji XXIwieku w polskim wydaniu
to jednak wybieram monarchię, czyli coś gdzie ktoś przynajmniej za coś
odpowiada.

40. Data: 2019-07-23 18:48:09

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2019 o 03:47, j...@o...pl pisze:

> Ze zwykłymi sprzedawczykami z PO?
> Ze złodziejami, którzy po zamordowaniu Lecha Kaczyńskiego, Polskę przez 8 lat
> spokojnie mogli na niebywała dotąd skalę okradać?
> Z niemieckim politykiem Tuskiem, niemiecką kanclerz Merkel i rosyjskim prezydentem
Putinem, starymi kumplami ze Stasi, którym przecież na sercu leży
> dobro Rzeczypospolitej i jej narodu, a nie osłabianie Polski na wszelkie sposoby?
>
> jacek

Oj, obawiam się że żyjesz w świeci ich iluzji. Ja natomiast widzę
wyraźnie wbrew propagandzie Wiadomości że w Kraju szaleje drożyzna.
Płacenia drożej za amerykański gaz też nie uważam za jakiś sukces rządu
i Kraju. Oni niestety nie ze sobą walczą tylko z prawdą, faktami i z nami,.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".