To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

81. Data: 2019-07-26 00:58:31

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-25 12:31, Trybun wrote:

> Z takiego czy innego powodu. Gdy Lud zaczyna wyrażać niezadowolenie z
> poczynań władcy to raczej nie uda mu się wykręcić od odpowiedzialności
> za pomocą choćby takiego "trybunału stanu" jak to jest przyjęte w tzw
> demokracji.

Zapewne z tego powodu tzw. 'wadza', przygotowuje i utrzymuje aparat
bezpośredniego przymusu.
vide: teoria krytyczna H. Marcuse, esej przeznaczony dla amerykańskiej
elity.

82. Data: 2019-07-26 01:00:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-25 12:36, Trybun wrote:

> Tak! Taki klimat, na dodatek nawet na horyzoncie nie widać zmian, a
> wcześniej czy później i tak trzeba będzie do tego wrócić, a tu zdaje się
> palone są ostatnie mosty. Co  tak naprawdę na dzień dzisiejszy zostało
> nam swojego własnego. Wilczek bazę miał mocną, dzisiaj można powiedzieć
> że bazy nie ma żadnej.

Właśnie, ponad ćwierć wieku deindustrializacji i depopulacji
społeczeństwa nie uda się odrobić w kilka lat.

83. Data: 2019-07-26 06:57:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 00:09, Izaura pisze:

> ale, pamiętaj:
> Precz z łapami od dzieci!

Przecież już ci napisałem, że nie jestem zainteresowany tym samym co ty
i nadal nie dotarło?
Twoje fantazje są coraz bardziej niepokojące.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

84. Data: 2019-07-26 09:28:28

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Jul 2019 00:48:44 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d3a31fa$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Ale, mnie 'oni' nie przeszkadzają, ani prawa które im gdzieniegdzie,
>przyznano. Tylko, niech będą na tyle uprzejmi, aby mnie nadal nie
>przeszkadzać, bo lubie mieć świety spokój.

12. Kult machismo. Chodzi nie tylko o pogardę wobec kobiet, ale też o nietolerowanie
odmiennych zachowań seksualnych. To pierwsze jest u nas maskowane - nie te czasy, aby
wprost wracać do akceptacji męskiej dominacji; ale przecież zażarcie zwalczano próby
wyrównywania statusu kobiet i mężczyzn. Nadano im nawet rangę ideologii (genderyzmu).
Mamy do czynienia z promocją tradycyjnego modelu wielodzietnej rodziny i dyskretnym
wypychaniem kobiet z rynku pracy. W sprawach środowisk LGBT działa się, na ich
niekorzyść, z podniesioną przyłbicą.

85. Data: 2019-07-26 09:47:16

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 22 Jul 2019 18:47:34 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <5...@g...c
om>
od j...@o...pl :

>Ze zwykłymi sprzedawczykami z PO?
>Ze złodziejami, którzy po zamordowaniu Lecha Kaczyńskiego, Polskę przez 8 lat
>spokojnie mogli na niebywała dotąd skalę okradać?
>Z niemieckim politykiem Tuskiem, niemiecką kanclerz Merkel i rosyjskim prezydentem
Putinem, starymi kumplami ze Stasi, którym przecież na sercu leży
>dobro Rzeczypospolitej i jej narodu, a nie osłabianie Polski na wszelkie sposoby?

7. Obsesja spisku. Najlepiej międzynarodowego, ale wróg wewnętrzny też jest
konieczny. Do
tego dochodzi nacjonalizm i ksenofobia. Tu nie potrzeba żadnego komentarza.
Informacji o
spiskach pełno w rządowej telewizji i na ustach prominentnych polityków. Najwięcej
dziesiątego każdego miesiąca, w przemówieniach z kilkustopniowej drabinki i w
okrzykach
wielotysięcznego tłumu z pochodniami.

86. Data: 2019-07-27 02:52:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-26 06:57, Kviat wrote:

> Przecież już ci napisałem, że nie jestem zainteresowany tym samym co ty
> i nadal nie dotarło?
> Twoje fantazje są coraz bardziej niepokojące.

Z Ligą Ochrony Przyrody, też nie zadzieraj...

87. Data: 2019-07-27 03:26:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-26 09:47, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> dziesiątego każdego miesiąca, w przemówieniach z kilkustopniowej drabinki i w

a nie mogłeś od razu podać linku do autora?

https://strajk.eu/czternascie-cech-faszyzmu-wedlug-u
mberto-eco/

i innych jego dzieł?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Cmentarz_w_Pradze

//wstydzisz się?

88. Data: 2019-07-28 09:47:08

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 00:48, Izaura pisze:

> [...]
> przeszkadzać, bo lubie mieć świety spokój.
>
> Dobrze wiesz, że tu nie o to chodzi.
> Najlepiej powage sytuacji oddaje dowcip o starym Żydzie, który po

Nie można wyrokować o skutku w ogóle nie interesując się przyczynami.
Najwyraźniej nie wiem, cały czas wychodzę tylko z założenia opierając
się na powszechnie znanych faktach że odmieńcy nie mają pełni praw
obywatelskich i właśnie o to walczą. Jeżeli potrafisz wykazać że chodzi
im o jakieś ekstra przywileje dla siebie względem innych to pierwszy
pójdę dać im w mordę.

89. Data: 2019-07-28 09:47:56

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 00:54, Izaura pisze:

> Już pierwsze zdanie wyjaśnia, że rewolucje może poprzeć tylko
> społeczeństwo niewykształcone i nierozumiejące rzeczywistości.
>
> Dalej jest ultrakrótka historia marksizmu i próba ustalenia dlaczego
> rewolucja nie powiodła sie w najtwardszym jądrze kapitalizmu, czyli, w
> Europie Zachodniej. potem kilka sło o nowym marksizmie, opartym o
> duraczenie poprzez wczesną seksualizacje i na koniec nadzieja, że
> rodzice zrozumieją, że krzywdzą własne dzieci.

Obawiam się że to właśnie to kształcenie umożliwia sterowanie ludźmi.
Dawniej gdy władza tyrana przekroczyła pewną linię ludzie chwytali za
widły i kosy, dzisiaj to pan telewizorek jest kreatorem wszystkiego.

Nie widzisz że Marks i jego idee ciągle żyją, choćby dzięki tobie. I jak
to się nie powiodła - uważasz że po 1917 świat nadal pozostał taki sam?

90. Data: 2019-07-28 09:49:02

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 00:58, Izaura pisze:

> Zapewne z tego powodu tzw. 'wadza', przygotowuje i utrzymuje aparat
> bezpośredniego przymusu.
> vide: teoria krytyczna H. Marcuse, esej przeznaczony dla amerykańskiej
> elity.

Najbardziej parszywe jest to w tzw demokracjach, ile to było medialnego
szczekotu o tyranii na Ukrainie czasów Janukowycza, tymczasem jego "siły
bezpieczeństwa" nie potrafiły zaprowadzić porządku w jednym mieście,
takie one były "liczne". USA to klasyczny przykład, - "układ", jeden
jedyny raz w historii był zagrożony utratą władzy, wtedy do pomocy
zaangażowali nawet mafię.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".