nalesniki

71. Data: 2003-08-29 20:22:44

Temat: Re: Tolerancja dla diet i ich tworcow ;-), Bylo: nalesniki
Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <bini2u$t4o$2@news.onet.pl>, k...@p...onet.pl
says...
> Nie każda choroba natychmiast może ust?pić zaraz po zastosowaniu DO.
> Jak się nie rozumie mechanizmów zdrowienia w organizmie pod wpływem samej
> diety, bez leków - to poważnie chora osoba ma ulega podobnemu oczekiwaniu
> codownego i natychmiastowego ozdrowienia jak po połknięciu tabletki.

Prosze o wytlumaczenie mechanizmow procesu zdrowienia pod wplywem diety
optymalnej takich schorzen jak:

SLA
SM
Czernik zlosliwy
Reumatoidalne zapalenie stawow
Zespol nabytego uposledzenia odpornosci
Kardiomiopatia poalkoholowa
Marskosc watroby poalkoholowa lub w przebiegu wirusowego zapalenia
watroby

Napisalem nazwy chorob ktorych nowoczesne leczenie bardzo mnie
interesuje.

Dziekuje za pomoc w zrozumieniu mechanizmow zdrowienia.

Tomek

72. Data: 2003-08-29 20:30:14

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości

> Musze zrobic dopisek, zanim zdazysz powiedziec, ze skoro nie badali DO to
> nic nie wiedza. Otoz prawda jest taka, ze nigdy nikt nie przyszedl do nich
> informacja "Wyleczylem norotwor bedac na DO" ani tez "Jestem lekarzem
> optymalnym, moj pacjent na DO wyleczyl nowotwor".

wiesz niedawno powiedziałem jednemu lekarzowi że na DO wyleczyłem się z
Astmy , nie potraktował mnie poważnie

Wiec mamy dwie
> mozliwosci - a) nikt nigdy dzieki DO nie wyleczyl nowotworu (i ku tej sie
> sklaniam, ba! tej jestem pewna);

szczęśliwa musisz być ;))) i skąd wzięłaś tą pewność

b) lekarze optymalni ukrywaja informacje o
> wyleczeniu nowotworow za pomoca DO przed nieoptymalnymi kolegami po fachu,
> bo boja sie, ze pojawi sie wiecej lekarzy optymalnych i zmaleja im
dochody.

ten wers każe mi zmienić moje mniemanie o twojej szczęśliwości :((
A niedawno to nawet Lekarze chyba w Bydgoszczy złożyli protest że Lekarze
Optymalni bałamucą im Diabetyków , którzy przestają przychodzić na wizyty i
nie chcą brać insuliny

> Zauwaz, ze nie pisze o DO jako profilaktyce nowotworowej, nie jestem
> lekarzem i nie mam zielonego pojecia, czy DO moze zapobiegac nowotworom.

masz racje trzeba zbadać , DO niezbadane jest do niczego

> Trzebaby to zbadac, czemu nie (mysle nawet, ze gdyby sie postarac, to
lobby
> producentow miesa chetnie zasponsorowaloby badania ponoc skutecznej diety
> promujacej spozycie miesa w duzej ilosci, bo po epidemiach BSE i
pryszczycy
> nieco doluja). Ja pisze o wyleczeniu istniejacej i zdiagnozowanej choroby
za
> pomoca tylko i wylacznie DO.

Badajmy wobec tego , minister zdrowia miał zapytanie w tej sprawie i co
zaczął badania ???

Slawek

73. Data: 2003-08-29 20:34:01

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <biocnp$n9t$1@inews.gazeta.pl>, "slawek"
<slawekopty(usun)@gazeta.pl> says...

> ten wers każe mi zmienić moje mniemanie o twojej szczę?liwo?ci :((
> A niedawno to nawet Lekarze chyba w Bydgoszczy złożyli protest że Lekarze
> Optymalni bałamuc? im Diabetyków , którzy przestaj? przychodzić na wizyty i
> nie chc? brać insuliny

Dzialanie wbrew sztuce lekarskiej - prokurator sie klania.
W przypadku cukrzycy typu I jedynym leczniem jest insulinoterapia i nic
tego nie zmieni na razie.

I powiem wiecej, starajac jednak nie uzywac zbyt ostrych slow: takiego
optymalnego lekarza, ktory zakazuje ojcu dziecka chorego na cukrzyce
typu I podawac insuline, powinno sie szybciutko zamykac, bo to gorzej
niz szarlataneria (osobiscie znam 2 takie przypadki - obydwoje dzieci
skonczylo leczenie cukrzycy dieta optymalna ciezka spiaczka i pobytem w
szpitalu na krawedzi smierci.

Primum non nocere.

Wstydziliby sie prowadzic doswiadczenia nawet na dzieciach.

Tomek

74. Data: 2003-08-29 20:58:06

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <bioeev$sch$1@inews.gazeta.pl>, "slawek"
<slawekopty(usun)@gazeta.pl> says...

> Leczenie Cukrzycy zaleca się pod stał? opiek? lekarza w osrodku np. Arkadia
> Jastrzębia Góra , dlaczego nie wnie?li sprawy do s?du ???

Wniesiono, nie wiem tylko czy przeciw lekarzom czy rodzicom.
Zmienilem miejsce zamieszkania i urwal mi sie doplyw danych na ten
temat.

A wracajac do leczenie owej cukrzycy typ I - jaki mechanizm wykorzystuje
sie by ja wyleczyc dieta optymalna?

Tomek

75. Data: 2003-08-29 20:59:40

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Pyter" <x...@m...pl.antyspamer> napisał w > Dzialanie
wbrew sztuce lekarskiej - prokurator sie klania.
> W przypadku cukrzycy typu I jedynym leczniem jest insulinoterapia i nic
> tego nie zmieni na razie.

Karolina słyszysz ;))) to niemożliwe i basta

> [...]
> optymalnego lekarza, ktory zakazuje ojcu dziecka chorego na cukrzyce
> typu I podawac insuline, powinno sie szybciutko zamykac, bo to gorzej

Dziwne nie słyszałem o zakazach podawania insuliny , kontaktowałeś się z
lekarzami w Arkadii z Jastrzebiej Góry ???

(osobiscie znam 2 takie przypadki - obydwoje dzieci
> skonczylo leczenie cukrzycy dieta optymalna ciezka spiaczka i pobytem w
> szpitalu na krawedzi smierci.

Leczenie Cukrzycy zaleca się pod stałą opieką lekarza w osrodku np. Arkadia
Jastrzębia Góra , dlaczego nie wnieśli sprawy do sądu ???

Slawek

76. Data: 2003-08-29 21:19:16

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Pyter" <x...@m...pl.antyspamer> napisał w wiadomości
> [...]
> >

> Wniesiono, nie wiem tylko czy przeciw lekarzom czy rodzicom.
> Zmienilem miejsce zamieszkania i urwal mi sie doplyw danych na ten

Czyli po prostu rodzice byli głupi i próbowali coś na własną ręke :((

> A wracajac do leczenie owej cukrzycy typ I - jaki mechanizm wykorzystuje
> sie by ja wyleczyc dieta optymalna?

mechanizm to może za dużo powiedziane , po prostu wiadomym jest że prawie
nigdy trzustka nie ma zniszczonych wszystkich komórek beta produkujących
insuline zostaje jakieś 10% można to zbadać mierząć ilość produkcji
peptyduC, po dostosowaniu się organizmu do DO i przyjmowaniu około 50g cukru
na dobe ta ilość zwykle wystarcza do wszystkich przemian metabolicznych w
organiźmie i znikają wszystkie zagrożenia związane z tą chorobą

Slawek

77. Data: 2003-08-29 21:22:49

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interesuje.
>
> Dziekuje za pomoc w zrozumieniu mechanizmow zdrowienia.

Tylko tyle chorób mam tu omowić? Tomku, chyba żartujesz... ;)
1. To nie ta grupa. Od medycyny jest grupa pl.sci.medycyna
2. Nie mam aż takiej wiedzy medycznej, żeby Ci zrobić wykład na
temat każdej z tych chorób na poziomie akademickim.
3. Mam wrażenie, że należysz do tych lekarzy, którzy mają ochotę
osobiście "rozprawić się" z sensem diety optymalnej.
4. Nic nie piszesz czy cokolwiek czytałeś z publikacji optymalnych.
5. Nawet gdyby nie było powyższych powodów, to na analizowanie tych
wszystkich chorób trzeba byłoby mieć trochę więcej czasu.

ALE zapraszam na grupę dyskusyjną na serwerze
news.dieta-optymalna.info.
Aby dostać się do tego serwera należy zmienić standardowy port 119 na 7777.
Tam jest możliwość podyskutowania na wszystkie interesujące nas tematy.

Pozdrawiam
Krystyna

78. Data: 2003-08-30 06:42:25

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <biog77$bjr$1@news.onet.pl>, k...@p...onet.pl
says...

> [...]
> Tam jest możliwo?ć podyskutowania na wszystkie interesuj?ce nas tematy.

Krysia wycofala sie na " z gory upatrzone pozycje" ;-)

Krysiu, nie chce sie rozprawic z dieta optymalna, jesli okazaloby sie ze
to dziala tak jak mowisz ze dziala, to poza tym ze nie smakuja mi takie
potrawy, nie mialbym nic przeciw tej diecie, ale pamietac nalezy o tym
ze liczy sie medrca szkielko i oko :-)

Skoro nie posiadasz az tak glebokiej wiedzy medycznej, to napewno wiesz
gdzie ja znalezc - podaj mi wiec linki (dokladne) gdzie znajde
wytlumaczenie owych mechanizmow zdrowienia. Przeczytam i sprawdze.
Krysiu, prosze, chocby dwie z tych chorob o ktorych pisalem...

Tomek

79. Data: 2003-08-30 07:04:28

Od: Tomasz Pyter <x...@m...pl.antyspamer> szukaj wiadomości tego autora

In article <biofjn$2c6$1@inews.gazeta.pl>, "slawek"
<slawekopty(usun)@gazeta.pl> says...

> Czyli po prostu rodzice byli głupi i próbowali co? na własn? ręke :((

A nie bierzesz w ogole pod uwage ze to DO byla zla?
Dlaczego od razu zakladasz ze rodzice cos zepsuli? Dlaczego u
Optymalnych mozna zauwazyc charakterystyczne dla ruchow sektowych
przyjmowania swiata na wiare, lecz bez odrobiny pokory wobec wiedzy.
To co napisales i co pisza twoi koledzy, opiera sie na wierze, bo skad
mozesz wiedziec ze DO nie byla przyczyna tych zaburzen? Zadna metoda,
nawet najwspanialsza nie jest idealna, a wy wierzycie ze tak jest i
jesli ktos na DO zacznie zle sie czuc znaczy sie ze zle ja stosuje.
Dlaczego nie wezmiecie pod uwage ze to DO jest dla niego zla?

> mechanizm to może za dużo powiedziane , po prostu wiadomym jest że prawie
> nigdy trzustka nie ma zniszczonych wszystkich komórek beta produkuj?cych
> insuline zostaje jakie? 10%
Z reguly mniej niz 10%, a czesto mniej niz 5 % lub okolo 1%.

> można to zbadać mierz?ć ilo?ć produkcji
> peptyduC, po dostosowaniu się organizmu do DO i przyjmowaniu około 50g cukru
> na dobe ta ilo?ć zwykle wystarcza do wszystkich przemian metabolicznych w
> organiĽmie i znikaj? wszystkie zagrożenia zwi?zane z t? chorob?

A co z glukoneogeneza, zagrozeniem kwasica ketonowa... i wiele innych
pytan. Czy DO zapewnia wyleczenie chorym z iloscia czynnych komorek beta
ponizej 5 % ktorzy w naszych warunkach zdarzaja sie coraz czesciej?
(wieksza aktywnosc procesow autoimmunologicznych).

Prosilbym o dostep do powaznych danych naukowych dotyczacych tych spraw,
ktore ulatwia mi zrozumienie mechanizmu zbawiennego dzialania DO w
cukrzycy typu I. Dziekuje.
Tomek

80. Data: 2003-08-30 08:47:38

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A czy Panowie w Centrum Onkologii sprawdzali wpływ DO na nowotwory ????

To nie jest ich rola! ONi zajmuja sie diagnostyka i leczeniem
nowotworow.Nawet profilaktyka jest marginalna, ale jest.Hafsa

PS Ale moze jakis lekarz optymalny , jesli ma takie obserwacje, opisalby
przypadek kazuistyczny, poparty konkretnymi wynikami badan.I nie pisze to po
to by kpic z diety, daleka jestem od tego.Samo mowienie,ze dieta leczy to
czy tamto- nie wystarcza.I prosze nie miec za zle,ze wiekszosc to
sw.Tomasze-nie uwierza, poki nie zobacza. A listy od pacjentow-Krysiu ,
wybacz, nie sa dla wiekszosci wystarczajacym dowodem.

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

Siemię raz jeszcze
Co mi pozostaje?
[MM] druga faza?
[atkins,do] koncentracja,pamiec