Tort tiramisu - jedno pytanie

1. Data: 2007-08-24 14:18:33

Temat: Tort tiramisu - jedno pytanie
Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

będę robić jutro tort tiramisu i mam jedno pytanie techniczne co do masy.
Kiedy robię ją standardowo (500 g mascarpone, 6 jajek, 6 łyżek cukru), jest dość
rzadka. Czy żeby była gęstsza lepiej będzie
- zmniejszyć ilość jajek
- czy dodać żelatyny?

"Jak się ogląda Monthy Pythona, to baby, M$, Visual basic, porty
szeregowe, PiS, US, ZUS, PKP, TPSA i Poczta Polska idą w zapomnienie,
nie istnieją" [by Noel]

2. Data: 2007-08-24 15:02:40

Temat: Re: Tort tiramisu - jedno pytanie
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga napisał(a):

> - zmniejszyć ilość jajek
> - czy dodać żelatyny?

Taaa. Bułkę tartą ;)

Schłódź.

--
richo

3. Data: 2007-08-24 15:06:01

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości

> Taaa. Bułkę tartą ;)
I zasmażkę :)

> Schłódź.
Przed przełożeniem?

4. Data: 2007-08-24 15:50:20

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga napisał(a):

> Przed przełożeniem?

Yyyyyyyyy? Sorry! Robię tylko desery w pucharkach.
Chodzi o przekładanie ciasta biszkoptowego? Jeśli tak to owszem. Trochę
schłódź i pięknie - nomen omen - stoi znaczy można smarować ;)

Daj przepis.

--
richo

5. Data: 2007-08-24 17:11:48

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:fampbq$7fc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Kiedy robię ją standardowo (500 g mascarpone, 6 jajek, 6 łyżek cukru),
> jest dość rzadka. Czy żeby była gęstsza lepiej będzie

nie chciałabys zmienic imiona z kina na KNAGA ?

6. Data: 2007-08-24 17:26:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwanos" <i...@6...pl> wrote in message

> Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> napisał w
> wiadomości news:fampbq$7fc$1@inews.gazeta.pl...

> nie chciałabys zmienic imiona z kina na KNAGA ?

a ty na zweinos

7. Data: 2007-08-24 17:40:21

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fampbq$7fc$1@inews.gazeta.pl>,
"Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> wrote:

> [...]
> dość
> rzadka. Czy żeby była gęstsza lepiej będzie

Ja się tam nie znam na włoskich deserach, ale wydaje mi się, że tiramisu
nie jest tortem, prędzej już rodzajem kremu i powinno być dość rzadkie.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

8. Data: 2007-08-24 17:45:26

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ty na zweinos

wydupcaj od kompa ty bezrobotna biurwo

9. Data: 2007-08-24 18:08:04

Od: Weronika Baran <w...@b...be> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga pisze:
> [...]
> Kiedy robię ją standardowo (500 g mascarpone, 6 jajek, 6 łyżek cukru),
> jest dość rzadka. Czy żeby była gęstsza lepiej będzie

I ja jeszcze nie dostalam zaproszenia na degustacje?
Jak tak mozna Kingus?!?!

Pozdrawiam
Weronika

10. Data: 2007-08-24 18:10:34

Od: "! RÓBIÓN ! VVIÓLIÓMS !" <róbbó@dux.lux.de> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga pisze:
> [...]
> Kiedy robię ją standardowo (500 g mascarpone, 6 jajek, 6 łyżek cukru),
> jest dość rzadka. Czy żeby była gęstsza lepiej będzie

ja tam bym dodał 50 deko sztolca

Chwalę
Re: drink
Wekowanie - prosze o pomoc:)