Re: Toruńska szkoła żon

Data: 2018-12-17 20:11:59
Temat: Re: Toruńska szkoła żon
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 17.12.18 um 19:33 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> LOL! Jest też "Baba o szydle, a dziad o mydle" ale w naszych czasach to bomba
> politycznie niepoprawna z opóźnionym zapłonem. Verboten!
>
> Dla niedomyślnych: Ile tu ordynarnych aluzji anty-PiSowskich
> (ta broszka, "spieprzaj dziadu", no i ta trzecia - oy, vey, co za wstyd,
> takie kibolskie poczucie humoru o jednoznacznym charakterze zoologicznie
> antysemickim, co na to nasz wielki przyjaciel zagraniczny Jonny znikąd!) ;)
>
> Czasami stare przysłowia uzyskują niespodziewanie swoje drugie życie. Może się
> wtedy robić hm... naprawdę niebezpiecznie brzy tych ich nowych znaczeniach...
> [...]

Moga zabraniac. Ja siegnalem do czasow dziecinstwa, bo wtedy o tej
pietruszce i juszce rodzice mowili. A rozne wspolczesne wariacje sa mi
malo znane i uzywane. Zreszta Polish newspeak niezbyt mi sie podoba.
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).