Tradycyjna rodzina

11. Data: 2013-05-13 13:12:35

Temat: Re: Tradycyjna rodzina
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-12 11:22, Ikselka pisze:

> Nie o tym piszę. Gdzie TY w mojej wypowiedzi wyczytałeś chęć rozdawania
> kart - zaiste nie wiem. Pisałam wyraźnie o NIEPPODDAWANIU się - to jeszcze
> nie jest przejęcie kart.

W moim pytaniu nie odnosiłem sie do konkretu. Chodziło mi tylko o taka
ogólna spekulacje. O to czy w dzisiejszym świecie kobiety już są na tyle
silne że moga wprowadzić coś w życie, coś z czym nie zgadzają się faceci.?

12. Data: 2013-05-13 13:13:01

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-12 11:20, Ikselka pisze:

> Dlatego to nie zalezy od Ciebie. Przecież te wszystkie "obowiązki
> posiadania" służą obowiazkowi płacenia, niczemu innemu :-)
No tak, obowiązku płacenia za przywilej prowadzenia pojazdu, a dodatkowo
do dyscyplinowania tych których "oni" maja za bezmyślną tłuszczę.

13. Data: 2013-05-13 13:14:36

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 08:39, Ghost pisze:

> Tak, tak - jako, ze nieukowi wszystko ciezko przychodzi.

Sam widzisz panie jajogłowy - tak cie w tych szkołach wytresowano że
wszystko co ci poda ktoś mający się za mądrego przyjmujesz bez słowa
krytyki. Mało tego, ty krytykujesz sceptyków, wolnomyślicieli za ich
bierny (na razie) opór przeciw absurdom jakie maja miejsce. Jak komuś
upośledzonemu radzę ci - najwyższy czas zrewidować te swoje nabyte w
trakcie nauki w szkole wartosci.

> Nie ma takiego obowiazki, medrcze.

Nie próbuj się podlizywać...

14. Data: 2013-05-13 13:50:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Sam widzisz

Owszem

> wolnomyślicieli

Nieuk pozujacy na wolnomysliciela, jakiez to oklepane.

> Nie próbuj się podlizywać...

Lizu, lizu...

15. Data: 2013-05-13 16:13:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 13:12:35 +0200, Trybun napisał(a):

> W moim pytaniu nie odnosiłem sie do konkretu. Chodziło mi tylko o taka
> ogólna spekulacje. O to czy w dzisiejszym świecie kobiety już są na tyle
> silne że moga wprowadzić coś w życie, coś z czym nie zgadzają się faceci.?

A po co? - nie rozumiem, dlaczego miałyby "wprowadzać w życie coś, z czym
nie zgadzają się faceci"... itp. No po co? - dla idei? Po co "wprowadzać
coś w życie", kobietom wystarczy żeby zachować to, co jest i było ICH :-]

Jezeli w ogóle, to próbują "reform" tylko feministki, no ale to jest g..no
przylepione do okrętu i krzyczące "Płyniemy".
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

16. Data: 2013-05-13 16:17:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 May 2013 13:13:01 +0200, Trybun napisał(a):

> No tak, obowiązku płacenia za przywilej prowadzenia pojazdu, a dodatkowo
> do dyscyplinowania tych których "oni" maja za bezmyślną tłuszczę.

Tam za przywilej - za PRZYWILEJ płacisz sam, kupujac samochód i uznając tym
samym podatek drogowy za używanie dróg. Natomiast OBOWIĄZEK płacenia
dotyczy małego skrawka plastiku, który jest wymysłem urzędniczym,
upierdliwym załącznikiem do samochodu... tudzież tablice rejestracyjne,
zebyś był łatwo rozpoznawalny nie-płacąc...

17. Data: 2013-05-13 21:48:00

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-12 09:21, Trybun pisze:

> Myślisz że kobiety już sa na tyle silne że mogą coś zacząć narzucać
> facetom? Że faceci mogą to jest oczywiste, ale chyba jeszcze nie te
> czasy żeby to kobiety mogły rozdawać karty.

Kobiety od zarania dziejów rozdają karty w grze o władzę handlując
seksem aż do obrzydzenia. Uprawiają w swoich domach prostytucję
małżeńską i dlatego w pewnym momencie (np.po narodzinach dziecka)
odstawiają mężów od seksu tłumacząc ten fakt na wiele różnych sposobów
tylko nie tym, że czują sie wrednie uprawiając prostytucję w ich
przekonaniu (odczuciu). Handlują seksem po to by zapewnic sobie i
potomstwu zabezpieczenie materialne gdyz nie ufaja mężom. I tak jest od
zarania dziejów, o czym same kobiety mówią. Trzeba wyjaśnić DLACZEGO tak
właśnie sie czują i dlaczego ciągnie sie to od pierwszych ludzi a może
jeszcze wcześniej. Bo to jest Przyczyna dla której kobiety manipulują
mężczyznami, by nie uprawiać seksu z tymi, którzy w mniemaniu kobiet,
wykorzystują je. Dlaczego tak działają.Dlaczego nie ufają mężczyznom i
jak to zmienić ... ?
Przy okazji ograniczając współżycie z mężem kobieta manipuluje tak, by
to on czułsię winien tej sytuacji, manipuluje jego poczuciem winy.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

18. Data: 2013-05-13 21:51:37

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 21:48, LeoTar pisze:

> [...]
> Przy okazji ograniczając współżycie z mężem kobieta manipuluje tak, by
> to on czułsię winien tej sytuacji, manipuluje jego poczuciem winy.

to taki żal z autopsji czy jak?

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

19. Data: 2013-05-13 21:51:38

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o tym piszę. Gdzie TY w mojej wypowiedzi wyczytałeś chęć rozdawania
> kart - zaiste nie wiem. Pisałam wyraźnie o NIEPPODDAWANIU się - to jeszcze
> nie jest przejęcie kart.

Nie ma po co przejmować kart - one sa od dawna przez kobiete przejęte.
To Kobieta sprawuje władzę i ona rozdaje karty. Nie darmo porzekadło
mówi, iz "mężczyźni rządzą światem a mężczyznami kobiety". Albo inne
porzekadłomówiące że głową domu jest mężczyzna ale ta głową kręci
kobieta, czyli szyja". :)

20. Data: 2013-05-13 22:03:23

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-13 16:13, Ikselka pisze:

> [...]
> coś w życie", kobietom wystarczy żeby zachować to, co jest i było ICH :-]

O właśnie. Po co kobiety mają sie wysilać do rządzenia czy zdobywania
pieniędzy. Mężczyźni w zębach i na klęczkach przyniosą wszystko co
potrzebne kobiecie i jej (!) dzieciom. Wystarczy raz lub dwa odmówić
dawania d..y a facet przyjdzie na kolanach prosząc o litość. XL-cia
napisała prawdę - po co kobietom władza skoro i tak ja sprawują
handlując seksem. Niech w błocie nurzaja sie faceci a my kobitki powoli
w zaciszu domowym będziemy rzązić z tylnego siedzenia.

> Jezeli w ogóle, to próbują "reform" tylko feministki, no ale to jest g..no
> przylepione do okrętu i krzyczące "Płyniemy".

A takiejak XL konserwują dotychczasowy sposób sprawowania władzy przez
kobiety. Spisek jajników polega na tym, że wszystkie użalają się
nawzajem przed sobą nad swoja niedolą, że muszą świadczyć usługi
seksualne nachalnym facetom (mężom, kochankom, partnerom). I żadna nie
pomyśli nad tym by to zmienić, uparcie konserwują swoją "niedolę". a
feministki niczego nie zmienią bo nie zrozumiały jeszcze DLACZEGO
kobieta nie czuje się komfortowo z mężczyzną i czuje sie poniżana przez
niego. Myślcie baby, myślcie albo słuchajcie dobrze co sie do Was mówi.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services
Moje ulubione książki
http://leotar.00freehost.com/Books/index.html

Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki
Jaja jak orbita ziemi: matura z j.pol do powtorki dla wszystkich 300tys uczniow!