Re: Tragedia ;-)

Data: 2003-04-23 20:02:57
Temat: Re: Tragedia ;-)
Od: "Miranka" <a...@m...pl>

> Maseczka jest fajna choc troche "niewygodna" - wszystko spada z twarzy i
> latwo ubrudzic sobie ubranko i wszystko wkolo. Ale na prawde warto.

Słuchajcie, to jest chłopak. Nie ma doświadczenia w maseczkach;) Napiszcie
mu dokładniej, jak to technicznie wykonać, żeby ta maseczka "usiedziała" na
twarzy przez 20 minut i żeby nie ubabrać wszystkiego dookoła. Ja to robiłam
na leżąco podkładając pod głowę stary ręcznik, ale może Wy macie jakieś
lepsze metody:)
Anka