Re: Transformator z hamerykanskiego na polskie.

From: "t-1" <t...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Transformator z hamerykanskiego na polskie.
Date: Mon, 10 Jan 2011 18:46:57 +0100

> Czy transformatorki warto też ściągać ze Stanów (znów: różnica cen), czy
> raczej szukać u nas na miejscu?
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Myślę, że transformatory raczej taniej będzie kupić w Polsce.,
Są np. na Wolumenie w Warszawie typowe transformatory 230/110 o różnych
mocach a nawet oferty nawinięcia pod potrzeby.
W USA byłby to raczej jak sądzę nietypowy "wynalazek".
Transformator 230/110 nie jest bowiem ze względu na spadki napięć tylko
odwróconym końcówkami transformatorem 110/230V, który tam miałby
zastosowanie dla sprzętu EU.
tadeusz