Trzask zamykanych okiennic.

521. Data: 2012-04-28 19:00:23

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnejcp$bki$2@node2.news.atman.pl...

> Tyle, że ludobójstwo Polaków, cyganów, Żydów, Rosjan, Białorusinów,
> Serbów- a_nie_wyłącznie_Żydów

Uważasz, że licytowanie się w takim przypadku, to właściwe zachowanie?
IMO

--

Paulinka

522. Data: 2012-04-28 19:02:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnejip$bki$3@node2.news.atman.pl...

> Pamiętaj, że obóż w Oświęcimu zbudowano pierwotnie dla Polaków. W
> Treblince najpierw zbudowano obóż z przeznaczeniem na eksperymenty na
> podludziach (słowianach, Żydach, cyganach)- który to był...prywatną
> własnością koncernu chemicznego IG Farben. Dlaczego piszesz wyłącznie o
> Żydach?

Przywołując przykład Brevika pokazuję właśnie, jak bardzo nienawiść
rasowa jest przerażająca. Brevik zlikwidował własnych rodaków z
nienawiści do Arabów i islamu, z nienawiści do wielokulturowości.

--

Paulinka

523. Data: 2012-04-28 19:12:16

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-04-28 17:23, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> O, jaki miły jesteś miły.

Nie dla wszystkich, kochanie
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

524. Data: 2012-04-28 19:23:37

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnheob$cea$3@node2.news.atman.pl...

> Uważasz, że licytowanie się w takim przypadku, to właściwe zachowanie?
> IMO

Zważywszy na to, że Żydzi przekonują cały świat, że na 2 Wojnie ginęli
niemal wyłącznie oni, a Polacy są współwinni holokaustu, bo biernie się
przyglądali- to oczywiście, że tak. I nie o licytowanie tu idzie- lecz o
prawdę. Prawdę, w takim sensie, w jakim pojmowania jej nauczyli nas
starozytni Grecy, a nie taką, jak rozumieją ją Żydzi

serdecznie pozdrawiam

Chiron

525. Data: 2012-04-28 19:38:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> prawdę. Prawdę, w takim sensie, w jakim pojmowania jej nauczyli nas
> starozytni Grecy, a nie taką, jak rozumieją ją Żydzi

Wiesz sporo ludzi na świecie w tym dziennikarze, czyli ludzie z
założenia wykształceni, uważają, że obozy koncentracyjne były polskie.
Czego oczekujesz od matołków? Żydzi pomni swojej wojennej traumy
stworzyli sprawnie działający system informacji i dbania o swoje
interesy. Maja na to pieniądze, ale przede wszystkim im na tym zależy. A
Polacy? Polacy się w Polsce ze sobą kłócą, sami siebie zwalczają, nie ma
jedności takiej jak np w czasach walki z komuną. Jeżeli tak będziemy
działać, to do niczego sensownego nigdy nie dojdziemy i zawsze będziemy
swoje ułomności zwalać na innych, tutaj np na Żydów.

--

Paulinka

526. Data: 2012-04-28 19:39:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jnhet5$cea$4@node2.news.atman.pl...

> Przywołując przykład Brevika pokazuję właśnie, jak bardzo nienawiść rasowa
> jest przerażająca. Brevik zlikwidował własnych rodaków z nienawiści do
> Arabów i islamu, z nienawiści do wielokulturowości.

Paulinko -ale_to_propaganda. Norweski sąd raz zezwolił na wystąpienie
Breivika- a potem zakazał kolportarzu. I czegóż się boją? Prawdy oczywiście.
No bo nic tak nie gorszy, jak prawda. A prawda jest taka: przynajmniej
połowa Norwegów chce, aby ukrócić napływ cudzoziemców do Norwegii-
szczególnie tych najbardziej egzotycznych. Połowa zaś wstaje rano i cieszy
się, że w Norwegii jest tak kolorowo i multi- kulti. Daje im to zadowolenie
na cały dzień. No i niech by im to zadowolenie nawet poszło na zdrowie.
Problem jednak jest taki, że ci egzotyczni cudzoziemcy popełniają większość
przestępstw w Norwegii No może nawet to nie jest aż tak duży problem.
NAJGORSZE: nie wolno o tym mówić, pisać. Cicho sza i morda w kubeł. Polit-
gramotka sterroryzowała te 50% Norwegów. Oni nawet nie mogą ponarzekać, bo
za to się idzie siedzieć (albo grzywna). Breivik wykombinował sobie (i
słusznie), że za to jest odpowiedzialne lewactwo, które sterroryzowało
Norwegię. Wykombinował także, że oto na wyspie będą szkolić narybek
czerwonych bojówkarzy, którzy- jak to czerwoni- każdy idiotyzm, byle tylko
wydał im się dość postepowy, koniecznie będą chcieli wprowadzić w życie. I w
tym miał rację. Postanowił więc przemówić i powiedzieć to wszystkim Norwegom
tak, żeby został usłyszany. I to także mu się udało. Tylko- on planował tam
zginąć. Strzelał- i dopiero jak wystrzelił ostatni nabój- zastrachana
policja przybyła na wyspę. Ku jego zaskoczeniu- bo nie sądził, że w jego
kraju nawet policja jest tak zdemoralizowana. Był przekonany, że raz dwa
przybędą i go odstrzelą.
I- Paulinko- nie myślę, żeby w jakimś europejskim kraju problemem byli
cudzoziemcy. Nie byli by- gdyby tylko nie popełniali przestępstw i
pozostawali często bezkarni, nie musiało im państwo płacić za to tylko, że
żyją, i gdyby gospodarze mogli o tym swobodnie mówić.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

527. Data: 2012-04-28 19:43:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> pozostawali często bezkarni, nie musiało im państwo płacić za to tylko,
> że żyją, i gdyby gospodarze mogli o tym swobodnie mówić.

Ok. rozumiem przesłanie. Tylko gdy Polacy szukali w czasach PRL-u
swojego miejsca na ziemi, ba nawet teraz, gdy wstąpiliśmy do Unii, to
wyobraź sobie sytuację, że zamykają przed nami granice w obawie, ze
wzrośnie przestępczość, ze zdemoralizujemy jakiś kraj, ze się nie
zasymilujemy. Czy Ciebie nie boli opinia Niemców, ze Polacy to pijacy i
złodzieje samochodów? Czy Ty nie chcesz wolnych granic i prawa do wyboru
miejsca do życia?

--

Paulinka

528. Data: 2012-04-28 19:44:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-28 21:12, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie dla wszystkich, kochanie
> :-)

to dobrze my kochania musimy się trzymać razem z dala od innych tak
jakichś paskudów.

qr.a

529. Data: 2012-04-28 20:02:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-28 21:43, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:
> Czy Ciebie nie boli opinia Niemców, ze Polacy to pijacy i
> złodzieje samochodów? Czy Ty nie chcesz wolnych granic i prawa do wyboru
> miejsca do życia?

Niemce to się akurat bardzo zawiedli. Liczyli na polską stonkę, a tu
dupa blada.
Same Stalkery.

qr.a

530. Data: 2012-04-28 20:12:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-28 21:43, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Niemce to się akurat bardzo zawiedli. Liczyli na polską stonkę, a tu
> dupa blada.
> Same Stalkery.

Zamiast na techniawkę niemiecką zapindalać, zapindalają na rozwój
niemieckiej innowacji i gospodarki.
Też bym się na Polakach zwiodła.

--

Paulinka

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw