Trzask zamykanych okiennic.

561. Data: 2012-04-29 09:58:07

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:jnj2cr$4gj$1@node2.news.atman.pl...
..
> No ale to cały czas to samo: jak wybaczasz- to jedyną intencją może być
> wybaczanie i towarzyszące jej emocje, uczucia jak miłość, zrozumienie. A
> tu- jak sam piszesz- intencji całe mnóstwo. I to- w moim odbiorze- niezbyt
> czystych

chcesz na mnie przerzucić odpowiedzilność
za własny niedoczyszczony odbiór ?

rozumiem - tak wygodniej - i wybaczam
:))))

gdybyś był dziewczyną szansa
na wspólną kąpiel
( dajm na to oczyszczającą)
była by zancznie większa -
a tak - no niestety (c)...
:))))

562. Data: 2012-04-29 10:10:10

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-04-29 11:10, niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> To ostatnie jest najbardziejszą na dziś propozycją. Najlepiej jakieś
> ciepłe.

przynajmniej Ty mnie rozumiesz :)))

ale widzisz - jak nie daje ":)))"
to zaraz muszę się tłumaczyć

> qr.a
> --
> Młodość musi się wyszumieć, starość musi się wypalić.

i nakąpać w ciepłym morzu :))))

563. Data: 2012-04-29 10:34:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> ..
>
> chcesz na mnie przerzucić odpowiedzilność
> [...]

Słowa, słowa, słowa...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

564. Data: 2012-04-29 11:16:47

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Słowa, słowa, słowa...

Dalidą nie jestem więc - raczej chodzi
o to, że bez podkładu muzycznego ?
to może tak ? :
http://www.youtube.com/watch?v=P-cWlN-uoos&feature=r
elated
:)))))))))

565. Data: 2012-04-29 15:29:39

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
h.googlegroups.com...
> [...]
e.net...

> wobec takiej akcji - poprawiam się :
> wybaczam i już na nic
> (m.in. zrozumienie i odpowiedź)
> nie liczę
>
> (oczywista retorycznie) usatysfakcjonowana ?
Ty myślisz, że to jest takie proste? :)

kiwiko

566. Data: 2012-04-29 17:00:49

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ty myślisz, że to jest takie proste? :)

hm.... no nie wiem
ale coś czuję, że masz ochotę
wytłumaczyć mi zawiłości
tego zagadnienia ?
:)))))

567. Data: 2012-04-29 17:55:51

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 19:00, malkontent pisze:

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> hm.... no nie wiem
> ale coś czuję, że masz ochotę
> wytłumaczyć mi zawiłości
> tego zagadnienia ?
> :)))))

Przepraszam, ale zawsze nie bardzo wiedziałem, jaki odbiór ktoś chce
uzyskać takim emotem, jak Twój w kontekście niezbyt śmiesznej odpowiedzi.
Czy ma to oznaczać histeryczny śmiech, czy może taki do jebitnego mega-sera?

568. Data: 2012-04-29 18:36:04

Od: Elf <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 19:55, Jarek.E pisze:

> [...]
> uzyskać takim emotem, jak Twój w kontekście niezbyt śmiesznej odpowiedzi.
> Czy ma to oznaczać histeryczny śmiech, czy może taki do jebitnego

Suchej ziom, a ja zwykle nie bardzo mogę zrozumieć, jaką odpowiedź
chce uzyskać typuś, wypocając ćwierć inteligentne ala'zapytanie z
wulgaryzmem zamiast sensu? :)))))))))))))) Czyżby to przejaw bezradności
w obliczu zasobu twojego słownictwa? :))))

569. Data: 2012-04-29 18:39:48

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 23:34, olo pisze:
> Użytkownik "Chiron"

>>> z = z*e^i(fi)

> tam wpisałeś:
> i^i=+-PI/2 +2*kPI
> Tutaj:
> e^-+pi/2 +2kpi.
> Więc dokładnie jak wolframa taki zapis dał mi taki wynik:
> http://www.wolframalpha.com/input/?i=e%5E-%2Bpi%2F2+
%2B2kpi
> Jaka notacja taka interpretacja.
>
> Bo to da się obronić:
> i^i=+-PI/2 +2*kPI
> http://www.wolframalpha.com/input/?i=i%5Ei%3D%2B-PI%
2F2+%2B2*kPI

> [...]
> to co ja napisałem, upraszczając dokładny wzór który zacytował malki i
> nie było sensu go powtarza,ć wyprowadzenie to jedna banalna linijka.
> Napisali ci też:
> Bo założył, że olewa niejednoznaczności?
> Napisał o tym. W pierwszym zdaniu?
> Dostałeś dokładnie i jednoznacznie w cytacie malkiego i elegancko w
> jednej linijce ode mnie a wypisujesz nieprawdziwe pltki że "mataematycy"
> orzekli że to bzdura"
>
> zmykam na święta i śledzenie tego wątku przekracza moją percepcję.
> Jak chcesz go kontynuować to zakładaj nowy, będę za tydzień.

Grupy matematyka nie ma na Interii, ale gdy podejrzałem tam tą dyskusję
na innym serwerze, to nie wiem na czym miała by polegać "elegancja" w
tym temacie?
Gdybym liczył średnicę kabla elektrycznego uwzględniając naskórkowość
prądu to skorzystałbym z parametryzacji równań przechodząc do postaci
trygonometrycznych dokładnie tak jak Chiron.
Jakie praktyczne zastosowanie ma tu "elegancja"?

570. Data: 2012-04-29 19:11:37

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 20:36, Elf pisze:

> [...]
> wulgaryzmem zamiast sensu? :)))))))))))))) Czyżby to przejaw bezradności
> w obliczu zasobu twojego słownictwa? :))))

Po zastanowieniu zareagowałaś chyba trochę zbyt emocjonalnie.
Bynajmniej nie chcę Twojemu ulubieńcowi zębów tutaj wybić ;))))

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw