Trzask zamykanych okiennic.

601. Data: 2012-04-29 20:44:33

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jnk7nu$qg9$1@node2.news.atman.pl...

> Jak np chcesz zatrudnić opiekunkę do dzieci. Załóżmy, że przyjechali
> Czeczeńcy- Ty zatrudniasz kobietę do opieki nad dziećmi. Płacisz jej
> dniówkę- obie jesteście zadowolone. Na co wam jeszcze państwo? Może Twój
> mąż zatrudni jej męża do remontu swojego domu. Napisz mi- dlaczego
> koniecznie chcesz pośrednictwa państwa, które podwyższy tak koszty, że
> nikomu to się nie będzie opłacać?

Bo jeśli ci ludzie chcą wejść w tą machinę, to mają prawo do emerytury,
do opieki zdrowotnej etc.
Miałam kiedyś dawno temu sytuację, ze pracodawca mi zaproponował sporą
kasę, ale w kopercie. Zapytałam, czy jak się rozchoruję, to czy on z
rzeczoną kopertą do domu przyjedzie... Nie przyjedzie Chiron.

> Przez 40 lat- dzięki temu, że nie istniał socjalizm, i wszystkich
> czerwonych pozamykano w rezerwatach- zagospodarowano terytorium równe
> 1/3 Europy. Pomyśl o tym- może warto u nas utworzyć rezerwaty dla
> czerwonych?
> :-)

Oj tam oj tam. Z czerwonymi rację masz, ale gdyby to było takie proste,
to JKM byłby prezydentem.

--

Paulinka

602. Data: 2012-04-29 20:45:28

Od: Elf <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Won! Z kciukiem tam gdzie lubisz ;)

603. Data: 2012-04-29 20:49:31

Od: Elf <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 22:43, Jarek.E pisze:

> Acha, zakładając, że jesteś facetem, jak insynuował Elf, to gdybyś
> znał odpowiedź, to rzuciłbyś ją mimochodem.
> Widać, że jesteście siebie warci ;))))

Gdybyś był choć w 1/3 takim facetem jak malkontent, to
nie musiałbyś zadawać oczywistych pytań i stwierdzać
tak oczywiste fakty. A że jesteś półproduktem męskopodobnym, to jest
co widać.

604. Data: 2012-04-29 20:51:11

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-04-29 22:34, malkontent pisze:

> Acha, zakładając, że jesteś facetem, jak insynuował Elf, to gdybyś
> znał odpowiedź, to rzuciłbyś ją mimochodem.

nie wciskaj swoich projekcji
w moją głowę - tam już nie
ma miejsca - zwłaszcza
na niezamawiane fantazje :)))))

> Widać, że jesteście siebie warci ;))))

odkrycia nie zrobiłeś - dobrze, że choć
tyle udało Ci się zauważyć :)))))

605. Data: 2012-04-29 20:52:42

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 22:49, Elf pisze:

> Gdybyś był choć w 1/3 takim facetem jak malkontent, to
> nie musiałbyś zadawać oczywistych pytań i stwierdzać
> tak oczywiste fakty. A że jesteś półproduktem męskopodobnym, to jest
> co widać.

W dodatku Twoja przypadłość stymuluje jego ego?
Jakie to przykre

606. Data: 2012-04-29 20:56:05

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 22:51, malkontent pisze:

> Użytkownik "Jarek.E" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie wciskaj swoich projekcji
> w moją głowę - tam już nie
> ma miejsca - zwłaszcza
> na niezamawiane fantazje :)))))

Pamiętaj, jeśli jeszcze potrafisz, że wszystko jest względne.
Także rzekome projekcje.

607. Data: 2012-04-29 20:57:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.E pisze:

> W dodatku Twoja przypadłość stymuluje jego ego?
> Jakie to przykre

Elf szuka faceta, czy jaki pierun?
Takie kiwiko w połączeniu z egzaltacją Izy (Iza sorry!)

--

Paulinka

608. Data: 2012-04-29 21:01:12

Od: Elf <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 22:52, Jarek.E pisze:

> W dodatku Twoja przypadłość stymuluje jego ego?
> Jakie to przykre

:)))))))))))))))))))))))
Chłopino morelowy! On ma takie EGO, że...twoje dwie zabiedzone szare
komórki nie ogarniają jak baran kosmosu. Słowo :)) A teraz skoro nie
poszedłeś jak ci kazałam, to na kolana paziu i całuj w pierścienie
:)))))))))) i ego, może choć cię się przyśni coś na jego podobieństwo
:)))))))))
hehehe dobreeee

609. Data: 2012-04-29 21:01:26

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-29 22:57, Paulinka pisze:

> Elf szuka faceta, czy jaki pierun?
> Takie kiwiko w połączeniu z egzaltacją Izy (Iza sorry!)

Ale przecież Ty nie odebrałaś moich wypowiedzi jako atak?
Więc ich relacja ma podłoże emocjonalne i to na tyle nieprawidłowe,
na ile agresywne są ich reakcje.

610. Data: 2012-04-29 21:05:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.E pisze:

> Ale przecież Ty nie odebrałaś moich wypowiedzi jako atak?
> Więc ich relacja ma podłoże emocjonalne i to na tyle nieprawidłowe,
> na ile agresywne są ich reakcje.

Odebrałam - bo dalej nie wiem, o co Wam chodzi jako wojnę samców.

--

Paulinka

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw