Trzecia noga?

461. Data: 2013-07-22 20:38:44

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...pl

--
http://tnij.org/xbiy

462. Data: 2013-07-22 20:40:20

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 20:36, Trybun pisze:

> Największy jaki mieli w kwiaciarni:
>
> http://www.kwiatostacja.com/files/kolorowy-bukiet-fr
ezji.jpg?PHPSESSID=9fa0d295297079ab38147103ec1e411c

> I proszę mi wybaczyć moje niestosowne zachowanie.

buuuuuuuu nie pachnie :( nie pocieszona jestem :-\
wstrzymuje proces wybaczania na czas nieoreslony
--
http://tnij.org/xbiy

463. Data: 2013-07-22 21:48:59

Temat: Re: Qro!
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 17:43, Qrczak pisze:

> A bo to jedna kura internetowa jest?
a bo to ja wiem?

464. Data: 2013-07-22 21:52:07

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 20:10, Trybun pisze:
> A Ghost i
> Sara kupują go bo jest "dobry" .., i to jest jedyny powód zakupu..

O, znów coś mnie omija.
Ale jeśli już je (to auto) kupiłam, to pewnikiem mam za małego i potemu.

465. Data: 2013-07-22 21:59:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> O, znów coś mnie omija.
> Ale jeśli już je (to auto) kupiłam, to pewnikiem mam za małego i potemu.

za małą

466. Data: 2013-07-22 22:09:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 10:57, Ikselka pisze:

> Nie opowiadaj bzdur, ze KOSZ (zwykły KOSZ, a nie kubeł) parkingowy jest
> przeznaczony dla właścicieli okolicznych posesji.

Nie jest, ale po pierwsze - nawet jeśli ktoś tak zrobił, to jeszcze nie
znaczy, że taki jest cały naród, po drugie - jakoś nie wierzę, że ktoś
pakował do parkingowego KOSZA śmieci nagromadzone w gospodarstwie
domowym. Prędzej uwierzę w wywózkę do lasu, bo to po prostu łatwiejsze.

Ewa

467. Data: 2013-07-22 22:10:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 23:50, Chiron pisze:

> Niedawno Ghost mi to wyciągnął- no i potem próbowal coś ugrać pisząc, że
> jak ja coś uznam, to on też:-). Bo według niego prawda to coś, co się
> negocjuje:-). Też uważasz podobnie? Jeśli nie- poszukaj sobie ten wątek.
> Zdziwisz sie w takim razie. Nie pisaliśmy tak samo.

Znalazłam, masz w innym wątku.

Ewa

468. Data: 2013-07-22 22:10:43

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 21:59, Ghost pisze:

> za małą

tak czy śmiak coś nie tego.

469. Data: 2013-07-22 22:15:43

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 22:09, FEniks pisze:

> [...]
> pakował do parkingowego KOSZA śmieci nagromadzone w gospodarstwie
> domowym. Prędzej uwierzę w wywózkę do lasu, bo to po prostu łatwiejsze.

Próżny trud chyba sobie zadajesz.
Te trzy litery tam były, widziały, uwieczniły nawet na foto i basta,
musi tak oni wszyscy tam wrzucają do parkingowego kosza swoje komposty,
brudasy przebrzydłe.

470. Data: 2013-07-22 22:17:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 15:33, Fragile pisze:

> Może i oślepnie, ale może na trzecie przejrzy... :)

Trzecia noga, trzecie oko - same dziwolągi w tym wątku.

Ewa

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez