Trzecia noga?

471. Data: 2013-07-22 22:19:01

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 20:10, Trybun pisze:

> Tak, moje początki w usenecie to nick Trybun, później przez nawet dość
> długi czas jako Jadrys/ś, i obecnie powrót do Trybuna.

Dzięki za szczerość. Chciałam się tylko upewnić. :)

Ewa

472. Data: 2013-07-22 22:20:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 20:40, *Izunia* pisze:
> [...]
ezji.jpg?PHPSESSID=9fa0d295297079ab38147103ec1e411c

> buuuuuuuu nie pachnie :( nie pocieszona jestem :-\
> wstrzymuje proces wybaczania na czas nieoreslony

Twarda jesteś. Ja bym zmiękła, ale to pewnie dlatego, że nigdy nie
dostałam wirtualnych kwiatów.

Ewa

473. Data: 2013-07-22 22:33:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie że tak - większy ptak, większy obiad.

I że Qra jeszcze chce z Tobą gadać?!
:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

474. Data: 2013-07-22 22:35:50

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> przeciez to ty matole sie na co powolujesz, udowodnij, ze napisalem to co
> sugerujesz

Dziwne- zawsze taki uczynny- byle tylko jakoś mi dowalić- a teraz nic? Sam
cię proszę- a ty nic?! Zrób to chociaż dla Ewy- zaproponuje jej to, co
innym: że razem mnie obrzucicie gównem.

475. Data: 2013-07-22 22:40:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 18:53:53 +0200, Ghost napisał(a):

> Widze, ze niezbyt jasno napisalem. Delikatnjunia jest w kf

Typowe.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

476. Data: 2013-07-22 22:48:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 20:10:31 +0200, Trybun napisał(a):

> Nie
> zaparkujesz na chodniku, do tego wehikułu nawet ciężko wsiąść. A Ghost i
> Sara kupują go bo jest "dobry" .., i to jest jedyny powód zakupu..

...a "dobry" jest jedynie dlatego, że "inni nie majom" :-D

477. Data: 2013-07-22 22:52:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 22:33, Chiron pisze:

> I że Qra jeszcze chce z Tobą gadać?!
> :-)

A właśnie jakoś nie bardzo.

Ewa

478. Data: 2013-07-22 22:54:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 22:35, Chiron pisze:

> Dziwne- zawsze taki uczynny- byle tylko jakoś mi dowalić- a teraz nic?
> Sam cię proszę- a ty nic?! Zrób to chociaż dla Ewy- zaproponuje jej to,
> co innym: że razem mnie obrzucicie gównem.

Co się tak zacietrzewiłeś? Ghost ma mnie od dawna w KF.
Sama sobie znalazłam i już Ci odpowiedziałam.

Ewa

479. Data: 2013-07-22 22:56:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 22:09:10 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie jest, ale po pierwsze - nawet jeśli ktoś tak zrobił, to jeszcze nie
> znaczy, że taki jest cały naród, po drugie - jakoś nie wierzę, że ktoś
> pakował do parkingowego KOSZA śmieci nagromadzone w gospodarstwie
> domowym. Prędzej uwierzę w wywózkę do lasu, bo to po prostu łatwiejsze.

To nie był leśny parking. Tylko oddalony od obserwatorów. Zaciszny. Twoje
"uwierzenie" niczego w sprawie nie zmienia - ktoś po prostu wynosił domowe
śmieci do parkingowego kosza i jest to złodziejstwo, ale TY(sic!)możesz
sobie to tłumaczyć jak chcesz, tylko się pogrązając. Podobnie możesz
tłumaczyć Pierwszą Damę - Kwaśniewską, która kradła wodę do podlewania
ogródka... I na pewno znajdziesz sposób wytłumaczenia, wiem :->

480. Data: 2013-07-22 22:57:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 22:15:43 +0200, Sara napisał(a):

> musi tak oni wszyscy tam wrzucają do parkingowego kosza swoje komposty,
> brudasy przebrzydłe.

Nie, skąd, Szwedzi są uczciwi!
:-]]]
--
[...]

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez