Re: Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy

Data: 2003-09-17 14:32:36
Temat: Re: Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>

Tomasz w wiadomości news:bk9ljd$3a6$1@news.onet.pl pisze:

> Gdybys sie bardziej zaintersowal żywieniem optymalnym to wiedzial bys
> ze w zaleznosci od cech osobniczych ew. posiadanych chorób,
> węglowodany nalezy indywidualnie zwiakszac aż do uzyskania
> "optymalnej" dla danego organizmu wartosci. Do 150 g na dobe to
> jeszcze podobno nie szkodzi.

Sorry, ale Kwasniewski pisze o max. 100g.

> Moje 80 g to jak widzisz, dopiero polowa
> tej granicy.

Wedlug tego co pisales wczesniej, zanim Czarnyjanek podgladnal Ci karty,
byles zdrowym jak ryba supermenem, pracujacym jednak zazwyczaj w pozycji
siedzacej przed komputerem. Gdzie tu jakiekolwiek przeslanki do zwiekszenia
przepisowych 0.8g weglowodanow na kilogram naleznej masy ciala?

> Białka może i zjadam troszke za duzo ale te podane przez Ciebie 0,5g
> na kg masy naleznej to pod warunkiem ze "jest to białko o najwyższej
> bartości biologicznej" a ja jadam bialko o srednie wartosci
> biologicznej wiec po przeliczeniu na to wartosciowe to będzie akurat.

Podobniez jadasz po 6 zoltek dziennie. Jakimi produktami dostarczasz tego
sredniej jakosci bialka?