Re: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy

Data: 2007-02-04 16:34:43
Temat: Re: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Dirko" <d...@n...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Sunday, February 04, 2007 4:53 PM
Subject: Re: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy

> Hejka. Nie rozmawialiśmy o przymusie odpisywania, bo chyba tylko Tobie
>to mogło przyjść do głowy ale chodziło o komentarz do Twojej wypowiedzi:
>"nie wspominaj na tej grupi ze jest to zwiazane z powadzeniem przez Ciebie
>dzialanosci gospodarczej w
>tym zakresie"
:)
Ciebie wlasnie mialem na mysli Dirku o tym piszac
bo tylko Ty sie czepiasz, mnie glownie zreszta
:)))))))))))

> :)
>
> No, nie koniecznie. Wymagany jest "wkład własny", tzn, żeby pytający
>najpierw sam starał się znaleźć odpowiedź na nurtujące go pytanie w
>ogólnie
>dostępnych źródlach a dopiero potem szukał pomocy na grupie.
:)
jak wielokrotnie wspominalem
napisac mozna wszystko wiec nie zawsze to co sie znajdzie
bedzie mialo sens
:)
Zaleta grup dyskusyjnych jest to
ze kazdy wygloszony poglad jest poddawany weryfikacji
wiedzy i doswiadczeniu innych osob
:)
>Szkoda, że nie
>wziąłeś sobie do serca tego, co swego czasu na temat intelektualnych
>pijawek
>napisal Rafał.
:)
nie mam tyle czasu co Dirku
by czytac wszystko co sie pisze na grupie
i nie kojarze takiej wypowiedzi Rafalka
:)
ale nie wiem czy dobrze odbieram kontekst Twoich slow
ze pisal on to mnie majac na mysli?
:)
jesli tak , to bardzo bym prosil o podrzucenie tej wypowiedzi
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal
ps.w alpinarium nie byles?