Tusz do rzęs

21. Data: 2007-03-09 10:39:43

Temat: Re: Tusz do rzęs
Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

pewnie często mrugasz oczami :)

22. Data: 2007-03-09 10:41:11

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2007 09:58:45 +0100, Ela napisał(a):
> posmarowałam się kremem pod oczy baaaardzo oszczędnie i
> nieco niżej, niż zwykle - być może - jak zauważyłaś - to wina
> kremu.Przypudrowałam rzęsy i zastosowałam nowy tusz - skusiłam się na EL
> Projectionist. I....było dobrze:-)! Oby tak dalej. A tak na marginesie -

a ja go nie znosze bo cholernie skleja rzęsy i robił mi strąki :)

23. Data: 2007-03-09 11:27:13

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik g...@b...pl napisał:

> a ja go nie znosze bo cholernie skleja rzęsy i robił mi strąki :

Czy mówimy o tym samym tuszu, nowości EL?!Nie wiem, jak to robisz, że
sklejają Ci się po nim rzęsy, to trzeba mieć wyjątkowy talent do
malowania ;-) On pięknie rozdziela rzęsy, żadnych strąków, nic z tych
rzeczy. No ale skoro twierdzisz...
Ela

24. Data: 2007-03-09 11:30:35

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik e...@U...pl napisał:
> kanebo38 stopni
> ok 120 zł

Ale że co, że niby ten taki dobry? A to wodoodporny, czy nie? A poza
tym, musi poczekać, bo właśnie przedwczoraj kupiłam nowy tusz i jak na
razie spisuje się nieźle. Ale - pożyjemy, zobaczymy....
Pozdrawiam
Ela

25. Data: 2007-03-09 11:56:16

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> Jak to - na dzień nie stosujesz kremu? Nic pod oczy?

Stosuję obecnie żel i omijam okolicę oczu. Czasami stosuję tylko bazę pod
podkład i podkład. Uważam, że problemem mógł być ten krem, a nie jakość
tuszu.

Pozdrawiam
Teli.

26. Data: 2007-03-09 14:38:51

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stosuję obecnie żel i omijam okolicę oczu. Czasami stosuję tylko bazę
> pod podkład i podkład. Uważam, że problemem mógł być ten krem, a nie
> [...]

Już dawno temu zorientowałam się, że problem nie leży w tuszu, bo
czytałam wiele recenzji posiadanych przeze mnie tuszy, nikt się nie
skarżył na rozmazywanie, tusze z wyższej półki, więc.
Ela

27. Data: 2007-03-09 17:20:30

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2007 12:27:13 +0100, Ela napisał(a):

> [...]
> sklejają Ci się po nim rzęsy, to trzeba mieć wyjątkowy talent do
> malowania ;-) On pięknie rozdziela rzęsy, żadnych strąków, nic z tych

tak dokladnie o tym mowie :)
to jedyny tusz jaki cholernie skleja mi rzesy
nic specjalnego nie robie, po prostu taki jest

28. Data: 2007-03-09 17:22:08

Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2007 12:30:35 +0100, Ela napisał(a):

> [...]
> tym, musi poczekać, bo właśnie przedwczoraj kupiłam nowy tusz i jak na
> razie spisuje się nieźle. Ale - pożyjemy, zobaczymy....

to nie jest wodoodporny tusz (nie lubie takich bo czesto wypada mi kilka
rzes przy demakijazu)

ten zmywa sie woda o temp. 38stopni :)
rewelacja
acha, pamietam ze ktos kiedys pisal ze sa dwa rodzaje, mala i duza
szczotka, ja uzywalam tej duzej

29. Data: 2007-03-13 08:16:14

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela"

> Jak to - na dzień nie stosujesz kremu? Nic pod oczy?

To przynajmniej wytrzyj go przed nałożeniem tuszu. Przecież tłuszcze
rozpuszczają tusze.

Czarnulka

30. Data: 2007-03-26 09:31:07

Od: "Agnieszka Barańska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ela"

> To przynajmniej wytrzyj go przed nałożeniem tuszu. Przecież tłuszcze
> [...]
Cześć, na codzień tusz wodoodporny zmywam tonikiem i mleczkiem kosmetycznym.
Nie uczula, ani nie podrażnia oczu.
Pozdrawiam:)
Agnieszka;)

suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra
[trochę OT] stepper do domu
[trojmiasto] makijaz do sesji foto
kolor szkieł?
Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza