Re: Twardziej!

From: Eulalka <e...@k...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Twardziej!
Date: Thu, 26 Aug 2004 10:03:52 +0200

Użytkownik Crony napisał:

> Jak ja lubię ten Wasz mechanizm dyskusyjny, dziewczyny z grupy...

:)

> Jedyne co wiemy, to to że żonie R. nagle
> (nagle-dla R. oczywiscie) przypomniało sie, ze nie zakończyła miłosnej
> sprawy ze swoim byłym.

To duża nadinterpretacja - wiemy, że faceta nie
było w kraju, więc nawet jak miała niedokońzone z
nim sprawy - nie miala jak ich skonczyć.

> Toteż spotyka się z tym byłym po kryjomu (czemu po
> kryjomu? -ach , przecież dla dobra męża-żeby się nie denerwował -jakie to
> wspaniałomyślne), potem równie wspaniałomyślnie ale jakby ciut
> niekonsekwentnie przyznaje się do tych spotkań mężowi

Wiesz...... widocznie wiedziała jak zareaguje - i
miała rację - a potem uznała, że należy mu sie
wyjaśnienie. Mogła mu nic nie mówić. Mysle, że tak
byłoby lepiej. Związek dwojga ludzi nie oznacza,
że nie mają poza wspólnym życiem też własnego, prawda?
To raz, a dwa..... lepiej jakby to sama załatwiła
- to jej sprawa, gadanie po fakcie nawet niczego
nie zamienia, a komplikuje. Faceci, niestety, nie
potrafią zakumać, że nie jest to okrucieństwo lecz
pokazanie, że "na Tobie mi zależy, dlatego Ci o
tym mówię".

> a na końcu
> wyznaje mężowi, ze jest on od poczatku dla niej czymś w rodzaju produktu
> zastępczego.

Chcesz mi uświadomić, że szczerośc wobec faceta,
to mocno przereklamowana sprawa?
Powiedziala mu szczerze o emocjach jakie KIEDYŚ
czuła. Widocznie jest z nimi juz rozliczona.
Jest o co bić pianę? Chyba wiedział, że miała
wcześmniej facetów i pewnie były to związki
emocjonalne, prawda?

> I biorąc
> ślub składała przysiegę miłości, wierności i uczciwości małżeńskiej a jednak
> fakt istnienia tego trzeciego zataiła.

Poważnei? A gdzie napisał, że ją brał jako dziewicę?

> Uważam, że to nieuczciwe...Uważam, ze
> do małżeństwa obie strony powinny podchodzić - o ile siebie szanują - ze
> szczerością...w końcu to związek na całe życie

No więc dała mu szczerość - a teraz on szuka
dziury w całym. Ma koieta nauczkę - pewnie sie
teraz zastanowi zanim da szczerą odpowiedź - nic
mu nie powie, albo bedzie mówić jak to super jest.
Bo przyznanie się szczere do wątpliwości marne
miewa, jak widać, skutki.

> i nie można go zaczynać od kłamstwa czy zatajenia czegokolwiek ważnego...I
> dlatego właśnie uważam też, ze w swietle faktów nam przedstawionych to
> właśnie R. ma prawo do pewnych pretensji bo to on jest tu osobą
> pokrzywdzoną...a nie żona R.

Jasne - biedaczek.
Ona szczerez wyjaśniła mu jak sprawy się mają -
lepiej niech by kłamała, a koleś żył w błogiej
niewiedzy.
Po raz kolejny się upewniam, ze o własnych
porażkach mówić nie warto :(

> "ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz że Cię nie opuszczę
> az do śmierci"...

Tak i dla mnie to co zrobiła mieści się w
kategorii uczciwości małżeńskiej.

Eulalka