Re: Tyroksyna a otyłość

From: "ds" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Tyroksyna a otyłość
Date: Wed, 13 Jun 2007 22:40:58 +0200

No wiecie - to ja albo jestem jakiś superman, albo po prostu miałem
niedoczynność, bo jakoś:

1. Łykałem to "świństwo" jednocześnie eksperymentując z LSD, paląc papierosy
i pijąc dużo alkoholu.
2. Jestem zdrowy jak ryba, czuje się świetnie, chudnę zgodnie z zamierzeniem

A według tego co tu usłyszałem powinienem już dawno przynajmniej nie żyć.

Ja rozumiem możliwe skutki uboczne - nawet na najzwyklejszych lekach
dostępnych bez recepty można wyczytać o torsjach, dreszczach, padaczkach,
wstrząsach wszelkiego rodzaju, krwawieniach z najdziwniejszych miejsc
ciała - więc zachowajcie umiar w swoich wypowiadziach. Chciałem rzetelnie i
naukowo, ale chyba źle trafiłem. Może zmienić nazwę grupy na
"pl.sci-fi.pseudomedycyna"?

:p

Ale się towarzystwo spieniło!:)