Re: U Was te? Armagedon?

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: U Was te? Armagedon?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 06 Mar 2017 15:36:20 GMT

abn140 <a...@g...com> wrote:

> tak to dziala....
> po zaszyszkowaniu ustawy ucieszylem sie ze moje klony i pare innych -
> trzymanych na drewno - beda mogly zostac...
> w piatek czytam ze ma wracac stare czyli jakies zawiadomienia gminy i hoooy
> wie co jeszcze....
> no to te malutkie zostaly.
> te srednie - cosh - czy musze pisac....
> a teraz rozumowanie /przykladowe/ gosci od wielkich dzialek zlesionych
> powaznym drzewostanem.
> otworzylo sie okno mozliwosci wiec gostek se mysli:
> "no dzialka w centrum jest. ja juz stary, emerytur nie bedzie, moze za
> [...]

Może w miastach. Tam słusznie wycinają. Zadrzewienia w miastach to zwykle
sralnia dla okolicznych blokowiskowych piesków. Dlatego owe protesty. U
nas, na wsi, spokój i cisza. Wycinka tak, gdzieniegdzie, ale tylko
kosmetyczna, bo ludzie w ogródkach i przed domami za komuny świerków
nasadzili i teraz wreszcie mogą wyciąć, bo domów zza nich nie widać. A i
stare powiedzenie ma sens: "Drzewo wyżej dachu - gospodarz do piachu."
Drzewa blisko domu sadzone w końcu trzeba wycinać i tyle.
Własnego lasu żaden chłop nie biegnie wyciąć. Las to zabezpieczenie na
starość albo majątek rodzinny.

--
XL