Re: U Was też Armagedon?

Data: 2017-03-27 14:31:45
Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-03-23 o 19:17, XL pisze:

> Do tego, że Policja tu nic nie może? - jedno zawiera się w drugim.

Uporządkujmy, na początku była mowa że na teren swojej posesji możesz
wpuszczać tylko tych których uznasz za tego godnych, a włazi Ci jakieś
smoluch i zaczynają dewastować, co możesz zrobić, dać w mordę w żadnym
wypadku, tak samo nie wchodzi w grę przepędzenie za pomocą psa.

Spór polega na tym że ja mam inne zdanie w temacie "własność", otóż na
tą "własność" określone czynniki mają wstęp o każdej porze dnia i nocy.
Tak więc po trosze rozumiem zachowanie policji która odmówiła
interwencji. Natomiast nie bardzo wiem czym Ty ich rozgrzeszasz,.