Re: U kogo kupować perfumy na Allegro.

Data: 2005-04-13 08:17:57
Temat: Re: U kogo kupować perfumy na Allegro.
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

Tako rzecze sealpup:
> Nie, nie wystawiłam negatywów, chcecie to
> mnie zlinczujcie. Jestem jednak sprzedawcą i naprawdę nie chce mieć
> negatywnych komentarzy. :( Boję się, że jak ktoś zobaczy negatywa, to
> zrezygnuje z kupna, nawet nie czytając za co ten negatyw.

Osobiście zawsze uważnie czytam negatywy -- bardzo dużo się można z nich
dowiedzieć. Przypuszczam, że rozumni kupujący czynią tak samo.
Niewystawianie negatywów oszustom jest bez sensu, nacinają się wciąż nowe
osoby, a wystarczyłaby jedna rzeczowa negatywna opinia... Komentarze
"odwetowe" są łatwo odróżnialne i IMO działają zdecydowanie na niekorzyść
wystawiającego. Poza tym możesz wszak taki odwetowy negatyw skomentować,
byle na spokojnie; najważniejszym kryterium, jakie stosuję przy ocenie
komentarza, to rzeczowość. Im więcej jadu i złości płynie z komentarza,
tym bardziej nie ufam jego autorowi (pomijam już komentarze wulgarne
i napisane stylem z podstawówki).
Podsumowując przydługi wywód, wystaw oszustowi spokojnego negatywa
i się nie przejmuj.

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,