Re: U kogo kupować perfumy na Allegro.

Data: 2005-04-13 09:20:30
Temat: Re: U kogo kupować perfumy na Allegro.
Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl>

Użytkownik "Katarzyna Kulpa":

> to ja sie podczepie i zadam globalne pytanie: czy _w ogole_ warto
> kupowac perfumy na allegro? czy nie lepiej wylozyc te paredziesiat PLN
> wiecej
> i miec pewnosc, ze kupujemy oryginal? czy mozna w ogole mowic o takiej
> pewnosci w odniesieniu do allegro, i czy naprawde roznica w
> cenie jest na tyle duza, ze po doliczeniu kosztow wysylki
> naprawde zyskuje sie na tym wiecej niz powiedzmy 20 zl? :)

Czasem nie chodzi o zysk;). Gdy w zeszłym roku okazało się, że
moich perfum nie ma nawet w firmowym salonie Guerlaina (w
Warszawie) i, o ile pani ekspedientka się orientuje, są -- jedna
butelka!! -- w Łodzi, ale możliwe, że i tam ich już nie ma, bo
przecież nie mają gorącej linii w sprawie _moich_perfum_,
postanowiłam zdać się na allegro. Bo i nie opłaca mi się ściągać
jednego flakonika z zagranicy.

J.