Re: Uciazliwa kandydoza

Data: 2007-07-29 20:10:08
Temat: Re: Uciazliwa kandydoza
Od: "DEM<>N" <a...@f...com>

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
news:09b0.00000033.46ac89c5@newsgate.onet.pl...
> Drogi DEM<>N", nie ucz ojca dzieci robic, tylko sprobuj powazniej poglebic
> swoja
> wiedze o dietetyce, zanim zaczniesz chorym ludziom zalecac diety w celach
> leczniczych.

e-e, zaleciłem fluconazole i wizytę u lekarza, a dieta to w tym wypadku tylko
profilaktyka sprzyjająca pozbyciu się infekcji i uniknięciu jej powrotu... ale
prawdopodobnie abstynencja + brak słodyczy + brak drożdży wystarczy, żeby sobie
poradzić z prawie każdą kandydozą potraktowaną fluconazolem

PS
1. błonnik jest w dużej ilości prawie w każdym warzywie, dla pewności możesz
sobie jeść otręby, które są co najmniej 80% błonnikiem
2. probiotyk w kapsułce jest dlatego dobry, że przechodzi przez barierę ochronną
soków żołądkowych, gdy tymczasem jogurty, kefiry, kiszonkki itp. są w pewnym
stopniu (mniejszym lub większym - to zależy od konkretnego organizmu)
"wyjaławiane"