Re: Uczcie si? rosyjskiego

Data: 2010-05-01 11:43:19
Temat: Re: Uczcie si? rosyjskiego
Od: glob <r...@g...com>

Abelik napisał(a):
> U?ytkownik "AW" <o...@h...com> napisa? w wiadomo?ci

> Dzi?ki Andrzeju za ten tekst. Wida?, ?e s? jeszcze ludzie, kt?rzy my?l?.
> Podj??e? si? jednak bardzo trudnego zadania. Dyskutowa? z globem to tak
> jakby wymienia? pogl?dy z ?opat?, albo mumi? egipsk?. On pr? dni temu
> przepisa? od kogo?, ?e "Istota ?ywa w ka?dej chwili staje si? inna i to
> w?a?nie j? okre?la, jako istot? ?yw?. Tak wi?c ludzko?? definiuje siebie i
> wiecznie tym definicjom si? uchyla, bo cz?owiek ?yje."
>
> Ale nie dostrzega tego, ?e on sam si? nie zmienia. (jestem inteligent, a
> [...]
No właśnie.... ludzie żywi żyją i się ruszają zmieniając rzeczywistość
i nie należy mylić tego z obłudą obłudniku, aby zmieniać zdanie kiedy
komu pasuję, Mity narodowe to chocholi taniec powtarzany w swoim
stadnym letargu do takie stopnia, że następuje zupełne oddzielenie
stanu obecnego od przychicznej zbiorowej mentalności. Poświęca się tym
samym umysł i zdolności ludzi za przeszłość za stare definicje. Czyli
zmusza żywych do przebywaniu na katafalku, czyli zamieniacie parszywce
polskę w trupiarnie.Tu trup historyczny zwalcza żyjących
współczesnych, tu poświęcono żywych dla zmarłych.