Re: Ugryzienie przez owada (chyba)

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ugryzienie przez owada (chyba)
Date: Wed, 3 May 2006 17:49:13 +0200

Uzytkownik "lesiu13_z" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci
news:1146591557.234436.172520@i40g2000cwc.googlegrou
ps.com...
8 dni temu zostalem ugryziony w noge (z tylu za kolanem w miejscu
zlacznia dwóch czesci nogi) przez COS. Nie wiem co to bylo, ale
zabolalo porzadnie. Pózniej przez okolo dwa dni mnie swedzialo
(wiec myslalem ze to komar) ale tak w duzym promieniu od ugryzienia
(nawet do 12 cm ale to w dól tam gdzie jest miesien bo w góre
wogóle nie) troche mnie to niepokoilo bo po komarze nie swedzi tak
straszliwie nawet jak sie rozdrapie, ale jako, ze ustawalo to nie
przejmowalem sie tym specjalnie. Dzisiaj wrócilem z dwudniowej
wycieczki w góry. Zaczelo mnie swedziec dzis na trasie (moze
dlatego, ze spodnie mialem dlugie wiec ocieraly o noge). Ugryzienie
komara nie powinno sie odzywac na powrót po 8 dniach prawda?
Obejzalem ta noge i stwierdzilem ze jest slad po ugryzieniu
(bardzo maly, punktowy) jednak on sam nie swedzi tylko ponizej niego
na miesniu).
Czy mozecie mi powiedziec co to moze byc? Czy mam sie niepokoic i
jak najszybciej udac sie do lekarza jezeli nie przestanei swedziec.
Pewnie wybiore sie do lekarza po dlugim weekendzie, ale chcialem cos
orientacyjnie wiedziec.
Aha, nie jestem na nic uczulony, a przynajmniej nic o tym nie wiem.