Re: ,,Upadek" wiary w Polsce.

Data: 2018-06-26 02:36:02
Temat: Re: ,,Upadek" wiary w Polsce.
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 24 czerwca 2018 14:19:40 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Tam, gdzie bywam - Mazowsze (w tym Warszawa), Kraków, Podkarpacie,
> Kielecczyzna (w tym Kielce), Trójmiasto, wybrzeże Bałtyku, Mazury -
> frekwencja na mszach ogromna; żeby zająć miejsce siedzące, trzeba przyjść
> pół godziny wcześniej, a i to czasem już za późno. Do Komunii na kazdej
> mszy przystępuje (ostrożnie szacunkowo oceniam) min. 30 % obecnych.
> W porównaniu z okresem komunistycznym oraz rządami PO - to ogromna zmiana!
>

> --
> XL

w augustowie przystepuje, i przystepowalo, do komunii okolo 90-ciu procent.
ja malo kiedy w tych procentach bylem, jestem.

u nas, zeby zajac miejsce siedzace, trzeba byc z okolo 15 minut wczesniej,
choc mozna nawet pozniej troszeczke; zarowno ja, jak i ludzie sa wyrozumiali.
to tylko tak pisze, dla czasow pozniej.

jacek