Re: Upieklam bulki !!!

From: <m...@h...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Upieklam bulki !!!
Date: Tue, 27 Nov 2001 20:17:48 +0100

> Malgosiu, moje drozdze tez maja taki napis to te same drozdze !!

Taaaak? Te same? A u mnie na opakowaniu nie ma nic o 0,5 maki. Ciagle jakos
powatpiewam, Magda B. tez tak pisala: "Z tymi drozdzami to jest tak: 25 gram
swiezych drozdzy = 10 gram suchych drozdzy", czyli wedlug niej tez w 100 g
wchodza 4 paczki !!!! Ale nie bede dyskutowac, chodzilo mi o teorie. Jesli
masz tak sprawdzone, to sprobuje jak mowisz. Chalka tez wyszla w/g twojego
przelicznika.

> Do maki dodaj wszystko lacznie z woda :-)))), zakrec to mikserem i juz
masz wymieszane. Wywal na blat, podlej oliwa i wyrabiaj. Tak jest duzo
prosciej,
> niz miesic to od poczatku lapka :-))))

Super! jesli mixerem mozna, to nie ma sprawy, to faktycznie "'Przy okazji
mozna robic". Dobry pomysl z tym rozgrzanym juz piekarnikiem. My tu takiego
weza mamy w kieszeni jesli chodzi o energie elektr. , a rozgrzanie
piekarnika to w sumie najwieksze jej zuzycie.
Dzieki za naprawde dobre rady.

P.S. Jeszcze pytanko: u mnie ta ilosc chalki (z pol kilo maki) to na
pierwsze podejscie mojego syna, a dla nas nic nie zostanie. Jakby tak
podwoic skladniki i na raz wymixowac wszystko i na 2 blachy (jedna pod
druga) do pieca wrzucic. Wyszloby? Czy zakalec chalkowy?

******
m-gosia
******