Re: Upilam muchy likierem;-)

Data: 2001-08-29 13:14:03
Temat: Re: Upilam muchy likierem;-)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>Mojemu psu serwowano piwo - nie chcia?. Serwowano chipsa - chcia?.
>Maczano chipsa w piwie - nie chcia?. W efekcie by? najtrze?wiejsz?
>osob? na imprezie ;-))
>
>--
>Maya

nasz pies dostal piwa do swej miski z woda, jak synus obchodzil
18 urodziny i dostal od nas (synus, nie pies)(!!) skrzynke piwa.
Psica najpierw pila, potem sie zorientowala, ale za to w psiej
szkole tego popoludnia pani nauczycielka byla zbulwersowana
jednej ze swoich nalepszych uczennic - ta cholera przewracala
oczami i ze wszystkimi sie gryzla..

Krysia
>"When God made man, she was only testing"

K.T. - starannie opakowana