Re: Urodlin i persymona - pytania

From: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Urodlin i persymona - pytania
Date: Thu, 26 Oct 2006 13:16:42 +0000 (UTC)

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in
news:ehpq8a$m16$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Co to jest krąg wtajemniczonych, o czym nie wiem? Kim są zwykli
> badylarze, czy istnieje również instytucja niezwykłego badylarza?
> Cholera jaka ja zacofana jestem i jak mi do ogrodniczych elit daleko
> :((((((

Kaska, kryterium jest jasne to i hierarchia prosta:
1. na czubku sa rozwoniowcy
2. ponizej, przez podstep, niestety my, grupowicze, bo chcac czy niechcac
przeczytalismy o roslinie pt.rozwon, wiec nie mozemy juz chowac glowy w
piasek i udawac, ze nic nie wiemy.. mozemy zaprotestowac przeciwko kregowi
i utworzyc np. kwadrat wtajemniczonych mimochodem :-)
3. jeszcze nizej sa zwykli badylarze, ktorzy nadal zyja w blogiej i
slodkiej nieswiadomosci, co to za ono... tacy bylismy do wczoraj :-D
4. a gdzies z boczku sa niezrzeszeni niezwykli badylarze (naprawde jeszcze
tacy sa, bardzo lubie z nimi rozmawiac..), ktorzy uprawiaja rosliny o
pieknych polskich nazwach: 'czarcie zebro', 'kluczyki sw. Jana',
'pantofelki NMP' i nie traca czasu na tak malo rozwijajace wyobraznie
nazwy, jak w/w rozwon :-D

Warsawyak, tak z czystej babskiej ciekawosci, uzywasz 'hibiskus', 'ketmia'
czy 'proœwirnik'? :-)

Pozdrowienia - Ewa, ubawiona :-)