Re: Ustalenia końcowe (było: Pornografia)

From: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Ustalenia końcowe (było: Pornografia)
Date: Tue, 18 Mar 2003 09:50:16 +0000 (UTC)

Madda napisał(a):

> Chyba jednak za dużo ode mnie wymagasz.

Sure? ;-))))

Nela zaczepnie ;-)

Madda ... pomyśl o wyluzowaniu. Lepiej się z tym żyje ... Naprawdę.
Dopiero po uwolnieniu się od ograniczeń (które w Waszym przypadku robią
więcej złego niż dobrego) zobaczysz ile zyskałaś (i nie chodzi o sam
zysk z oglądania "tych_filmów", ale o zysk z uwolnienia się od "nie
mogę", "nie chcę"). Takie uwolnienie się może wydawać się niemożliwe,
bolesne, ale po fakcie okazuje się, że nic się nie stało ... jesteś po
prostu wolna.