Re: Uszczelnienie wędzarni.

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Mon, 19 Jan 2015 22:52:23 +0100

Dnia Mon, 19 Jan 2015 13:32:21 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> [...]
-wysokotemperaturowy) lub,
-uniwersalny). W tym

> Jak to nie jest wędzarnia z podajnikiem drewienek co się zrębki albo zrąbki
nazywają to weź ją spal i kup nową nowoczesną co na kilka godzin wędzenia zużyje 20
deko drewna a nie pół taczki. Unia nie bez powodu zakazała sprzedaży toksycznych
wędzonek.

Głupiś. Unia to mi może wiesz co?
Tobie bym zresztą nie sprzedała - kup sobie w sklepie, tam masz samo
zdrowie :->