Uszczelnienie wędzarni.

131. Data: 2015-01-31 20:46:53

Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2015 14:24:56 -0600, Pszemol napisał(a):

> O fajnie... po dwu dniach ciągnięcia za język wreszcie napisałeś conieco.

W gugielu pogrzebał, to i ma :-D

132. Data: 2015-01-31 20:47:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2015 08:29:53 +0100, Robson napisał(a):

> Tylko że zaraz by ci udowodniła, że dzielenie zapałki na czworo nie ma
> sensu, bo ona próbowała, i tylko jedna część ci się zapali :].

Skontwiesh? - ukradłeś mi odkrycie! :->

133. Data: 2015-01-31 20:48:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2015 06:21:06 -0600, Pszemol napisał(a):

> <k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Off-topicowo zapytam - kim Ty jesteś z wykształcenia/zawodu?
> Ile masz lat i z czego się utrzymujesz?

Z doradztwa :-D

134. Data: 2015-01-31 20:48:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2015 05:11:48 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> [...]
ps.com...
ps.com...

> Z wyjątkiem dorywczej pracy w instytucji samorządowej zawodowo nie zajmuję się
niczym.

Tia - stróż.

135. Data: 2015-01-31 20:50:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2015 13:09:57 -0600, Pszemol napisał(a):

> "KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message

> Może już pękła kiedyś?
> Zator w mózgu i potem wylew może prowadzić do widocznego kalectwa.

Umysłowego.

136. Data: 2015-01-31 20:59:04

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 stycznia 2015 20:50:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Umysłowego.

Zabrakło ci pigułek na łeb?

137. Data: 2015-01-31 22:30:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2015 11:59:04 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> Zabrakło ci pigułek na łeb?

Myślisz, że wszyscy ich używają, skoro tobie zapisano?

138. Data: 2015-01-31 22:52:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Jan 2015 23:31:19 +0100, JDX napisał(a):

> E, to szybciej i taniej będzie obić od zewnątrz zwykłą blachą ocynkowaną
> albo alu.

Ani to, ani to - cynk i aluminium w wysokiej temperaturze i przy dostępie
SO2 z dymu reagują i wydzielają się toksyczne substancje, które wnikną w
wedzonki. Czyli albo blacha kwasoodporna nierdzewna, albo zwykła tzw czarna
blacha - rdza nie przereaguje szkodliwie z ww.

139. Data: 2015-01-31 23:00:55

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 stycznia 2015 22:30:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Myślisz, że wszyscy ich używają, skoro tobie zapisano?

coraz częściej na grupach się pisze że ktoś jest głupi jak XLka. Do czego w takiej
sytuacji przyrównać głupotę XLki?

140. Data: 2015-01-31 23:50:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2015 14:00:55 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> coraz częściej na grupach się pisze że ktoś jest głupi jak XLka. Do czego w takiej
sytuacji przyrównać głupotę XLki?

Się pisze, kiedy się samemu g... wie - to taka reguła.

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS
Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t