Uszczelnienie wędzarni.

141. Data: 2015-02-01 20:55:47

Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
news:nv4bsas42f3k.1ubrmepo68o32.dlg@40tude.net...

> Jasssne.

Dla jednych jasne, dla innych - jak widać - niezbyt jasne.

142. Data: 2015-02-01 20:56:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A myślałam, że żeby coś wiedzieć, to samemu trza :->

I dlatego Ty tak wiele wiesz o rębakach elektrycznych?

143. Data: 2015-02-01 22:26:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Feb 2015 13:56:22 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> I dlatego Ty tak wiele wiesz o rębakach elektrycznych?

Na pewno wiele wiem o BHP - i tylko o tym się wypowiadałam w wątku o
rębakach. Mój rębak NIE JEST elektryczny.

144. Data: 2015-02-03 02:37:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Na pewno wiele wiem o BHP - i tylko o tym się wypowiadałam
> w wątku o rębakach. Mój rębak NIE JEST elektryczny.

A myślałaś, że żeby coś wiedzieć, to samemu trza...
A Twój nie jest elektryczny... no popatrz jaka hipokryzja... :-)
Nawet o aspektach BHP wypowiadałaś się więc czysto teoretycznie.
Czyli jednak nie trza samemu żeby coś wiedzieć? :-)

145. Data: 2015-02-03 02:42:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ja nie: w matematyce raczej trudno udowodnić jakikolwiek błąd będąc
> uczniem, no i w ogóle matematyka w szkole to nie grupa dyskusyjna.

Jasne że nie grupa dyskusyjna... :-)
Uczeń ma pasywnie siedzieć cicho i nie przeszkadzać w auto-fascynacji
nauczycielowi. No nie?

> Tobie się kiedykolwiek to udało? - no to miałeś złych nauczycieli,
> więc się może tak nie chwal, bo delikatnie mówiąc nie ma czym... :->

Miałem bardzo dobrych nauczycieli. Celowo robili drobny błąd aby
wybadać kto uważa na lekcji a kto tylko śpi i bezmyślnie kopiuje
z tablicy do kajecika nie mając bladofiołkowego pojęcia do pisze...

BTW - z Twoich niezgodnych z netykietą usenetu uwag na temat mojej
ortografii wnioskowałbym raczej że byłaś nauczycielka j. polskiego, nie od
majcy... no ale może byłaś kiedyś zastępcą nauczyciela na języku polskim?

146. Data: 2015-02-03 02:43:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ja menedżmentuję własną firmą. 30 lat istnienia.
> Pracujesz tyle lat w jednej firmie?

To musi być bardzo nudne robić 30 lat to samo, nie?

147. Data: 2015-02-03 02:45:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Mam LUDZI od tego.
>
> PS. O Księżycu też nie wiesz nic, bo nie byłeś?
> Współczuję braku elokwencji.

Toż Ty Twierdzisz, że "myślałam, że żeby coś wiedzieć, to samemu trza".
Bądź więc konsekwentna - albo zmień swoją "teorię" albo przestań się
wypowiadać na każdy temat bo jedno z drugim daje efekt hipokryzji.

148. Data: 2015-02-03 13:21:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:37:02 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
> Nawet o aspektach BHP wypowiadałaś się więc czysto teoretycznie.
> Czyli jednak nie trza samemu żeby coś wiedzieć? :-)

A co TY wiesz o aspektach BHP i o mnie? - może mam uprawnienia BHP?

149. Data: 2015-02-03 13:22:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:42:35 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
> wybadać kto uważa na lekcji a kto tylko śpi i bezmyślnie kopiuje
> z tablicy do kajecika nie mając bladofiołkowego pojęcia do pisze...

Uhmmm... dawaj dalej :-]

> BTW - z Twoich niezgodnych z netykietą usenetu uwag na temat mojej
> ortografii wnioskowałbym raczej że byłaś nauczycielka j. polskiego, nie od
> majcy... no ale może byłaś kiedyś zastępcą nauczyciela na języku polskim?

Nawet lepiej.

150. Data: 2015-02-03 13:24:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2015 19:43:54 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> To musi być bardzo nudne robić 30 lat to samo, nie?

Jak będziesz 30 lat pracował _na swoim_, to się dowiesz, że "nudne" to jest
tylko gdy się pracuje u kogoś 3-)

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS
Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t