Re: Uwlaszczenie na dzialkach PZD

Data: 2004-12-02 13:33:04
Temat: Re: Uwlaszczenie na dzialkach PZD
Od: "Dirko" <d...@5...pl>

W wiadomości news:41af0bb5$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> . Wyobraź sobie minę pana, który próbował "uszczęśliwić"
> mnie zwłokami zająca, a ja zaproponowałam, że jak nie ma gdzie
> pochować to możemy pojechać na wieś i nawet mu pomogę wykopać dół :>

Hejka. Bardzo zabawne. :-) Zaś mnie na myśl o zajączku cieknie
ślinka. Pasztet z ćwikłą, comber i pieczeń z buraczkami z własnej
działeczki, toż to niebo w gębie. Mniam, mniam. :-) Dawniej nie
wyobrażałem sobie świąt bez tych przysmaków.

> Akurat odnośnie polityków, aferzystów itp. to ja nawet tego nie
> śledzę. W moim odczuciu wszyscy są siebie warci. Wystarczy, że
> funkcjonują za moje pieniądze, nie muszę jeszcze dokładać do nich
> czasu.

Warci siebie są, to prawda, ale czasami ich oglądanie jest niezłą
rozrywką. Jedni widzowie zwijają się ze śmiechu, a inni z żalu - dziwne
to. ;-) A pan przewodniczący (ksywa - sołtys) oświadczył po
głębokim zastanowieniu, że powiedział to, co słyszeliśmy - i już. < lol

Pozdrawiam komisyjnie Ja...cki