Re: W kwestii uboju rytualnego.

Data: 2012-12-07 20:16:34
Temat: Re: W kwestii uboju rytualnego.
Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

news:1xyrzayhve2ry$.2zr93x4apm5l$.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 7 Dec 2012 20:20:00 +0100, Ikselka napisał(a):
>

> Uzupełniam pochodzenie cytatu:
>
> "NACHUM ASZ
> Rabin Gminy Wyzn. Żydowskiej w Częstochowie
> W OBRONIE UBOJU RYTUALNEGO
> Wydanie trzecie, uzupełnione
> W MARCU 1936."

> Jak widać sprawa stara jak ten świat - historia cały czas się powtarza i
> kto jej (historii) oraz tematu nie zna, można mu wszystko wmówić i
> przełknie, bo głupi. I daje sobą (pożal się Boże politykom) powodować jak
> owca...
>
> Poniżej o autorze rozprawy:
> [...]

Nigdy nie przypuszczałem, że zgodzę się z tobą. Ale tylko w kwestii uboju
rytualnego. Ale z innych względów. Czysto praktycznych. To są duże
pieniądze. I jeśli chcecie z tych pieniędzy zrezygnować, to później nie
pierdolcie o rosnącym bezrobociu lub wzrastającym zadłużeniu.
I nie sądźcie, że jeśli Polska zdecyduje o rezygnacji z owego uboju, to nikt
inny tego nie będzie robił. Jesteście w błędnym błędzie. Inni aż nogami
przebierają by przejąć te dochody.
I jeszcze jedna kwestia. Ubój rytualny nie dotyczy tylko żydów! Wszystkich
muzułmanów także. A jest ich od ***uja i ciut ciut na świecie!

wku***wiony głupotą niektórych

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".