Re: W sumie...

Data: 2017-05-28 01:20:12
Temat: Re: W sumie...
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:284fea9a-bcfc-4b1f-ac1d-5e57648c247d@googlegrou
ps.com...
To ja byłem tak długo gnębiony, że już mi jest wszystko jedno, z czyją
pomocą
wydostanę się z gówna. Z jednym wyjątkiem - nie chcę pomocy kręgów, które
mnie
dyskryminowały i prześladowały. No i mam wyczochrane na dzieci w Afryce.
To nie zadziała. Nigdy. Chcesz pomocy? OK. No ale to, co robisz- to jakbyś
się modlił: "Boże, już nie chcę być biedyny. Ześlij mi 1000000$- ale
koniecznie w 10$ banknotach.Właściwie to mogą być też inne- ale setek nie
chcę."

--
Chiron