Wali mi się...

201. Data: 2008-06-02 13:21:36

Temat: Re: Wali mi się...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]

> BTW może mylisz przebojowość z inteligencją? Nie?

> PS: wbrew pozorom daleki jestem od chęci dyskutowania o poziomie
> inteligencji XL. Interesuje mnie bardziej hierarchia kryteriów w
> oparciu o które wypracowujesz oceny ludzi... w kontekście zagadnienia
> "ogólnego otwarcia na ludzi i sytuacje".

> PPS: oczywiście, że uważam twoją tę ocenę za pomyłkę i
> nieporozumienie, ale jeśli [hipotetycznie] miałbym z nią "walczyć",
> to ze względu nie na XL, ale np ciebie czy innych którzy gotowi ją zassać
> popełniając
> IMHO błąd - może ci się przydać do twojej teorii. :)

Ja bym bardzo prosił, żeby w sprawie ocen inteligencji uczestników grupy,
wypowiadali się tylko inteligeni. Ok!?

michał

202. Data: 2008-06-02 13:27:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Człowiek inteligentny ma świadomość zarówno własnej inteligencji, jak
> i inteligencji innych - czyli widzi ją tam, gdzie ona jest faktycznie.
> Głupek wszędzie widzi głupków, siebie mając za proroka.

I dlatego najzabawniejszy jest inteligentny glupek. :)

michał

203. Data: 2008-06-02 13:35:03

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Jun 2008 15:27:29 +0200, michal napisał(a):

> I dlatego najzabawniejszy jest inteligentny glupek. :)

Podobnie jak szarmancki damski bokser.

Lubisz oksymorony, jak widzę. Ja też, tyle że bawię się nimi, a Ty je
tworzysz i uważasz za objaw swej błyskotliwości.

204. Data: 2008-06-02 14:17:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo zabawne.
Matołku.

Spadaj.

--
CB

205. Data: 2008-06-02 15:42:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> No, nie mów, że jej typowy post w rodzaju "Jeśli nie przestaniecie
> odpowiadać tym debilom, wylądujecie w moim KF!" świadczy o jej normalności
> :-DDD

Dość agresywnie reagowała na Ciebie, to fakt. Zawdzięczam jej jednak
niezawodny przepis na biszkopt, a z Twojej rady chyba nigdy nie
skorzystałam, bo wymagałoby to ode mnie przebudowy kuchni i
reorganizacji życia ;-).

> Lub nazywanie mnie "wywłoką" tylko z powodu mojej nie ukrywanej sympatii do
> P. i fajnego i dowcipnego dla wielu flirtowania z nim.

Nie spotkałam tam osoby, którą by bawił Wasz flirt. Masz omamy.

> Że przestali, ich sprawa. Nie widzę związku - wolno każdemu przestać w
> każdej chwili. Może mają inne zajęcia teraz po prostu?

Nie wątpię. Normalni ludzie mają jeszcze inne zajęcia poza
uczestniczeniem w grupach dyskusyjnych, dlatego wybierają sobie grupy
ściśle związane z tematyką, która ich interesuje. Wychodzą ze słusznego
założenia, że tam rozmowy na niektóre tematy, np. nieustanne
"flirtowanie", powinny ich omijać. :-)

> Chemiczka. No, w każdym razie mam pojęcie :-)

Zdawało mi się, że matematyczka - tak kiedyś twierdziłaś.

Ewa

206. Data: 2008-06-02 15:47:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to niegłupie :)
> bosz, ale mam złe samopoczucie :(

Chcesz się wpisać na moją listę? Łapówek nie przyjmuję. ;-)

Ewa

207. Data: 2008-06-02 15:53:22

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> I dlatego najzabawniejszy jest inteligentny glupek. :)

O ile nie jest to mistyfikacja i zabawa, intelektualna / z nudów.

208. Data: 2008-06-02 15:55:35

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 17:42:59 +0200, medea napisał(a):

> Dość agresywnie reagowała na Ciebie, to fakt. Zawdzięczam jej jednak
> niezawodny przepis na biszkopt,

Muszę Cię zmartwić: mnie się nigdy nie udał, natomiast mam inny, z książki
"Kuchnia śląska", który udaje się zawsze. Tak że pojedynczy przepis to
żaden argument na czyjąś normalność ;-P

> a z Twojej rady chyba nigdy nie
> skorzystałam, bo wymagałoby to ode mnie przebudowy kuchni i
> reorganizacji życia ;-).

No tak, seks na kuchennym stole to zajęcie rzeczywiście karkołomne i
wymagające przebudowy... życia ;-PPP

> Nie spotkałam tam osoby, którą by bawił Wasz flirt. Masz omamy.

Podobnie nie spotkałaś tam osoby, któraby mnie uważała za inteligentną, a
jednak istnieją takie osoby. Nie żebym na tym fakcie budowała swoją
samoocenę - to ma być argument wyłącznie dla Ciebie ;-P

> [...]
> "flirtowanie", powinny ich omijać. :-)

> Zdawało mi się, że matematyczka - tak kiedyś twierdziłaś.

Czy jedno drugiemu przeczy? - matematyczka z wykształcenia i z wyboru, a
poza tym po prostu - omnibus :-)
Czyli uwielbiam historię, fizykę, informatykę, umiem grać na skrzypcach,
malować, szyć - ale nie tylko, bo kocham wszelkie robótki ręczne, świetnie
też gotuję i piekę... a i tak do stóp nie sięgam (umiejętnościami i wiedzą)
memu mężowi na przykład, bo chłop musi mi nieźle imponować, aby był dla
mnie interesujący ;-P

209. Data: 2008-06-02 16:01:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> A gdzie pod tym względem XL-i do KW?
> Litości! No naprawdę, bez żartów. :)

Porównywanie wielkości inteligencji (nawet nie wiem jak to określić, ale
chyba zrozumiesz, o co mi chodzi, bo nie o prosty iloraz) różnych osób
wydaje mi się bezcelowe i bezsensowne, bo jest to cecha/ właściwość
osobnicza i bardzo złożona, wieloraka - przynajmniej osób na pewnym
poziomie. Dlatego po pierwsze: nigdy Ci dokładnie nie odpowiem na
pytanie, dlaczego kogoś uważam za inteligentnego, mogę co najwyżej
skupić się na kilku przesłankach, a po drugie: na pewno nie będę
porównywać wprost różnych osób, np. XL i KW, co do ich intelektualnych
możliwości w ogóle.

> BTW co sądzisz o utożsamianiu pracy z karą najcięższą z możliwych?
> Czy nie cechuje wg ciebie TYLKO osoby najmniej inteligentne?

A jak to się ma do rzeczy? Czy XL twierdziła, że praca jest najcięższą
karą z możliwych?

> [...]

> o które wypracowujesz oceny ludzi... w kontekście zagadnienia
> "ogólnego otwarcia na ludzi i sytuacje".

Są, owszem, różne kryteria, trudno jednak mówić o ich hierarchii, jeśli
chodzi o moją ocenę ludzi. Podobnie jak nie ma czerwonej krechy
oddzielającej tych inteligentnych i tych drugich. Coś jednak troszkę
innego, niż Twoje dwa worki ze świrami i tymi normalnymi ;-).

> [...]
> na XL, ale np ciebie czy innych którzy gotowi ją zassać popełniając
> IMHO błąd - może ci się przydać do twojej teorii. :)

Następny szlifierz się znalazł. ;-)

Mnie jest naprawdę wszystko jedno, czy się ze mną zgadzasz, czy nie. :-)
Ale pogadać zawsze można. :-)

Pozdrawiam
Ewa

210. Data: 2008-06-02 16:05:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> E, to nudny ten kabaret... :)

Oj, żeby się z tego czasem nie zrobiła jakaś tragedia antyczna!
Np. Medea. ;-)

Pozdrawiam
Ewa

szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?