Re: Wasze dzieci.

From: tweety <x...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Wasze dzieci.
Date: Sat, 01 Jan 2005 17:31:58 +0100

Użytkownik Fioletowy Kot napisał:
> Na Usenecie jestem już rok, i wiele razy spotkałem się z bardzo dobrą
> opinią rodziców na temat ich dzieci, i nie tylko na Usenecie. Rodzice
> myślą, że ich dzieci, to niewiadomo jakie dobre są. Ja mam 14 lat, i
> czasami kiedy z kimś rozmawiam, wypomina mi, że jego dziecko jest takie
> dobre, i takie grzeczne, zawsze mnie słucha, to nie to co ja... Aż bierze
> dziwota. Chodzę do, zadaję się przecież z wieloma rówieśnikami. Sprawy nie
> są takie idealne jak się rodzicom wydaje. Większość twierdzi: "Piwo? Nie,
> na pewno nie moje dziecko. Papierosy? Oj, nie, gdzieżby ono. Wulgarne
> [...]
masz wiele racji w tym co piszesz, ja mam na tyle małe dzieci, ze
jeszcze wiem z kims sie Karola przyjaźni i co robi po szkole :-) ale
wielokrotnie zdarzało mnie się zwrócić uwagę rodzicom np. 15-17 latka,
że piaskownica nie jest odpowiednim miejscem do picia piwa przez ich
latorośl to słysząłam: co moje dziecko?? chyba się pani pomyliła...
Ale tez znam przypadki, ze jak powiem cos takiego rodzice reaguję
natychmiast, rozmawiają a ich dzieci trochę sie uspokajają na jakiś
czas. Pewnie są rodzice, którzy naprawdę nie chcą widzeć co robią ich
dzieci i stad taka reakcja.

Magdalena + Karolina (7 lat) + Krzysztof (2 lata)
http://www.mwota.prv.pl

Moje aukcje:
http://glinki.com/?l=ykryrc

"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,