Wątek patriotyczny.

51. Data: 2014-11-23 16:14:02

Temat: Re: Wątek patriotyczny.
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-19 o 19:50, XL pisze:

> Chyba sporo spóźniasz się z tą oceną...

Na początku wyglądało to jeszcze dość obiecująco. Jednak w miarę czasu
nowy system polityczny który zagościł w Polsce pokazuje na co go stać.

52. Data: 2014-11-23 16:15:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 16:12:03 +0100, Trybun napisał(a):

> Wybaczam... Telewizor tak mi zbrzydł ze wzgledu na wszechobecną
> propagandę, że nawet już nie oglądam meczów naszej (?) reprezentacji w
> piłce kopanej.
>
> A skąd zdobędziesz taki materiał?

> A wobec tego kogo nazwiesz szczęściarzami?

Ani chybi tych, którzy non stop mają włączony TVN i są dumni z tego, co im
się za jego przyczyną indukuje w mózgownicach...
3333333333333333333333333333333-]

53. Data: 2014-11-23 16:20:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 16:12:26 +0100, Trybun napisał(a):

> I jak tu nie mówić o dyskryminacji...?

Paczpantylko, jeszcze chwila, a nie wolno już będzie męża zaufania
wybierać, jeno jakiegoś bezpłciowego "ktosia zaufania" - już gendery to
załatwią: no jaki mąż, jaki mąż! - toż to rola narzucona przez
społeczeństwo i kulturę 33333-)

54. Data: 2014-11-23 16:23:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 16:13:08 +0100, Trybun napisał(a):

> Przecież jako tako żyjemy dzisiaj tylko dzięki spuściźnie po PRLu.

Owszem, TYLKO dzięki PRL i tylko "jako tako" - gdyby nie 50 lat komunizmu,
żylibyśmy jak ludzie na tzw "zgniłym" (he he) Zachodzie.
:-/

> Tylko tak sie składa że to co kiedyś świetnie prosperowało to dzisiaj
> jest źródłem patologii. Kapitalizm potrafi wykoślawić wszystko.

CO świetnie prosperowało???

> W takim wypadku termin "Mąż Zaufania Publicznego" jest zwykłym oszustwem...

Nie, ponieważ każde ugrupowanie ma prawo do jego wystawienia.

55. Data: 2014-11-23 16:25:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 16:14:02 +0100, Trybun napisał(a):

> Na początku wyglądało to jeszcze dość obiecująco. Jednak w miarę czasu
> nowy system polityczny który zagościł w Polsce pokazuje na co go stać.

Nie, to jest właśnie spuścizna po PRLu - postkomunistyczna demoralizacja i
degrengolada ma charakter wielowiekowy, nie da się od razu tego odrobić.

56. Data: 2014-11-23 16:33:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 16:25:14 +0100, XL napisał(a):

> Nie, to jest właśnie spuścizna po PRLu - postkomunistyczna demoralizacja i
> degrengolada ma charakter wielowiekowy, nie da się od razu tego odrobić.

Społeczeństwo zdegenerowane sockomuną zareagowało na nagłą poprawę warunków
bytowania i powszechną dostępność dóbr tak, jak musieli zareagować -
jeszcze większym zbydlęceniem. Jest na to znane przysłowie - "G... chłopu,
nie zegarek".

57. Data: 2014-11-23 17:34:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 16:12, Trybun pisze:

> Wybaczam... Telewizor tak mi zbrzydł ze wzgledu na wszechobecną
> propagandę,

Może wystarczy od czasu do czasu wyłączyć?

> że nawet już nie oglądam meczów naszej (?) reprezentacji w
> piłce kopanej.
>
> A skąd zdobędziesz taki materiał?

Nie będę specjalnie zdobywać. Po prostu jak akurat coś dadzą, to
ewentualnie nagram.

> A wobec tego kogo nazwiesz szczęściarzami?

Tych, którzy trafiają na to, co ich interesuje/na co chcą trafić, bez
konieczności trzymania włączonego kanału na okrągło.

Ewa

58. Data: 2014-11-23 17:35:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I jak tu nie mówić o dyskryminacji...?

Lepiej nie mówić.

Ewa

59. Data: 2014-11-23 17:36:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 16:13, Trybun pisze:

> No, fakty zawsze pozostaną faktami. To że ktoś nie chce ich widzieć, ani
> o nich słyszeć nic nie zmienia w tej materii.
>
> No, napisz bez ciągnięcia za język kto to linkował. Dopiero co
> reinstalowałem system, a nawet nie wiem gdzie tego archiwum szukać..

Na jeden kabaret już się zobowiązałam polować, mam teraz na drugi? Litości!
Archiwum stoi dla każdego otworem.

Ewa

60. Data: 2014-11-23 18:05:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-23 16:15, obywatel XL uprzejmie donosi:

Polsat już nie indukuje?
Ble.

don't be happy

Lemingom.