Wątek patriotyczny.

181. Data: 2014-12-05 17:41:08

Temat: Re: Wątek patriotyczny.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-05 11:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Nowy czy stary- ale poprawny. Tak mówiła jeszcze moja babcia. Jest wiele
> starych zwrotów, dziś rzadko używanych- a szkoda, bo są piękne. Czy
> jakbym napisał: "klechał jak w szoku"- to ładniej? Poza tym- ta stara
> dość forma pasuje do całości- pierwszego zapisu polskiej mowy.

Aleś Ty stary!

182. Data: 2014-12-05 19:25:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia 2014-12-05 00:22, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Eliminowała tombaki.

Ołowiem. I Trybunem Ludu.

183. Data: 2014-12-05 19:34:05

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Alternatywą jest Disco Polo.. Mam co prawda za subskrybowane NC+ ale jest
>tylko w głównym salonie.

Ile masz salonów?

184. Data: 2014-12-05 19:45:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2014 09:15:25 +0100, krys napisał(a):

> Żartujesz? A w jakim systemie zajumano prywatną kasę z OFE? A na Cyprze
> oszczędności bankowe to nie w demokratycznym kraju były? A Gerard Depardieu
> to przypadkiem nie wiał z demokratycznej Francji do totalitarnej Rosji,
> ratując uczciwie zarobione pieniądze przed rabunkiem państwowym?

Jak widać - o demokracji wszędzie tam nawet nie słyszno... więc taki np
Depardieu zwiał tam, gdzie przynajmniej własność BOGATYCH się szanuje :->

> A jak uznamy, że interes społeczny czegoś potrzebuje, to DEMOKRATYCZNIE
> przegłosujemy, że XL ma się wynosić ze swojej farmy i już.

Jeśli _naprawdę_ demokratycznie, to dostanę niezłe odszkodowanie i chętnie
się przeniosę. Bo wywłaszczenia bez odszkodowania to tylko w... poprzednim
ustroju 333333-]

185. Data: 2014-12-05 20:11:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-05 19:34, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Ile masz salonów?

Trybun jest zwolennikiem dobra wspólnego, więc poprawnie to raczej "ile
macie?"

186. Data: 2014-12-06 10:07:55

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> się przeniosę. Bo wywłaszczenia bez odszkodowania to tylko w... poprzednim

Załamałaś mnie.
Ja rozumiem, że można kwiestionować, ale w granicach faktów i rozsądku.
Ale jak piszesz, że:
"Nie jesteś zwolennikiem demokracji? - przecież poszanowanie własności
prywatnej to jej żtp rdzeń.", to musisz liczyć się z tym, że ktoś to weźmie
serio.

187. Data: 2014-12-06 13:38:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Dec 2014 10:07:55 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> prywatnej to jej żtp rdzeń.", to musisz liczyć się z tym, że ktoś to weźmie

No własnie. Przeczytaj uwaznie.

188. Data: 2014-12-18 21:49:47

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2014 21:47:40 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

net...

> No wiesz, wtedy nie mielono ozorem po próżnicy:-)

A po czem? :)

M.

189. Data: 2014-12-18 21:53:27

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Dec 2014 11:53:56 +0100, Trybun napisał(a):

> Nie, to pełny portfel stanowi że sporo ludzi czuje się równymi królom,.

Przynajmniej odczuwa tę namiastkę bycia 'królem'. Po co to komu, ta
namiastka czy 'nienamiastka'? IMO wypełnia lukę w życiu, kórej u tych ludzi
nic innego jak pieniądz właśnie nie jest w stanie wypełnić. To ludzie
raczej ubodzy, choć może i z pełnym portfelem. I często tylko pozornym
poczuciem spełnienia i szczęścia.

> Druga sprawa do zastanowienia - dlaczego tak dużo ludzi przyjmuje
> uniżoną postawę wobec tych którzy mają pełen portfel?

IMO to w większości ludzie pozbawieni poczucia własnej wartości. Ludzie,
którzy wartość człowieka postrzegają przez pryzmat m.in. ilości dóbr
materialnych. Przyczyny należałoby szukać w przeszłosc, w dzieciństwie,
albo i jeszcze dawniej...

M.

190. Data: 2014-12-18 22:10:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora