Wątek patriotyczny.

91. Data: 2014-11-25 22:43:52

Temat: Re: Wątek patriotyczny.
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-25 o 00:35, XL pisze:

> Hmmm, ryby, grzyby i te rzeczy... Toż to wszystko w _normalnym_ świecie ma
> swoich właścicieli:
> http://cia.media.pl/wielka_brytania_rzad_postanowil_
sprywatyzowac_wszystkie_lasy
> http://haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=2982
>
> 3333-)

A co wg Ciebie znaczy prywatyzacja lasów a`la GB? Tożsame z ogrodzeniem
z kłódka i tabliczka z napisem "teren prywatny, wstęp wzbroniony", jak
to się dzieje w Polsce?

92. Data: 2014-11-25 22:48:29

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-25 o 14:02, XL pisze:

> Dla mnie to jest norma, zresztą jedna z podstawowych norm.

Zapominacie że Nowej Zelandii komuna funkcjonuje bardziej namacalnie niż
w nawet najlepszym okresie ZSRR. Wyobraż sobie że że Nowozelandczyk może
po osiągnięciu odpowiedniego wieku przejść na emeryturę nawet gdy nigdy
nie pracował i nie płacił na nią składek. I myślicie że w takim kraju
ktoś sprzedaje komuś lasy po to aby 'właściciel" zagrodził je przed
ogółem i zamknął na łódkę?
W takiej Szwecji też jest kupa prywatnych lasów i jezior, jednak nie do
pomyślenia jest aby do nich ktoś zabraniał wstępu, czy łowić. Zarówno w
Nowej Zelandii jaki i we Szwecji ta prywatność to tylko dzierżawa, nie
może nikt nikomu sprzedawać dóbr narodowych na wyłącznie własny użytek.

I tak już z innej beczki - prowokujecie czy naprawdę chcecie okradania
Polaków przez paru tych co to nigdy nie mają dosyć?

93. Data: 2014-11-26 00:31:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2014 22:42:19 +0100, Trybun napisał(a):

> Wobec tego jak wygląda procedura powoływanie takiego przedstawiciela
> przez przeciętnego wyborcę?

http://www.mowimyjak.pl/newsy/wybory/eurowybory-2014
-mezowie-zaufania-jak-ich-sie-powouje,61_69108.html

Przeciętny wyborca głosując na kandydata z danego ugrupowania identyfikuje
się z danym kandydatem lub całym ugrupowaniem - automatycznie więc wybór
danej osoby na męża zaufania. Jeśli się nie zgadza, nie musi głosowac.

94. Data: 2014-11-26 00:32:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2014 22:42:38 +0100, Trybun napisał(a):

> Nie potrzeba żadnych zdolności kredytowych, nawet zdarzają się emerytki
> które zdążyły się zadłużyć na kilka pokoleń.

A to jest osobna sprawa - bandytyzm bankowy. Oraz nieumiejętność czytania
umów.

95. Data: 2014-11-26 00:33:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2014 22:43:11 +0100, Trybun napisał(a):

> Bardzo dziękuję, jednak w tym systemie będzie to bardzo trudne do
> zrealizowania.

No więc w następnym odzyskasz ;-)

96. Data: 2014-11-26 00:34:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2014 22:43:52 +0100, Trybun napisał(a):

sprywatyzowac_wszystkie_lasy

> A co wg Ciebie znaczy prywatyzacja lasów a`la GB? Tożsame z ogrodzeniem
> z kłódka i tabliczka z napisem "teren prywatny, wstęp wzbroniony", jak
> to się dzieje w Polsce?

W GB lasy prywatne są ogrodzone lub w najlżejszym przypadku
"otabliczkowane" i nie ma do nich wolnego wstępu.

97. Data: 2014-11-26 00:36:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2014 22:48:29 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
>
> I tak już z innej beczki - prowokujecie czy naprawdę chcecie okradania
> Polaków przez paru tych co to nigdy nie mają dosyć?

Ależ nikt Ci nie zabroni łowić ani zbierać grzyby - jednak będzie trzeba za
to płącić - tak jak jest w innych krajach w prywatnym lesie/łowisku.

98. Data: 2014-11-26 16:38:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-25 22:41, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> To było chyba przed 89, albo krótko po tym roku..

A Ewa to raczej 89 pamięta. Nawet osobiście

99. Data: 2014-11-26 17:36:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-26 16:38, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-11-25 22:41, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> A Ewa to raczej 89 pamięta. Nawet osobiście

Pamięta, pamięta! Ale po cóż tak od razu człowiekowi wiek wypominać?!

Ewa

100. Data: 2014-11-26 17:38:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-25 22:41, Trybun pisze:

> To nie moda. Najnowsze badanie laryngologiczne stanowią że nic tak nie
> niszczy słuchu jak cisza.

Stosowny link poproszę.

> To było chyba przed 89, albo krótko po tym roku..

No, to możemy apiat zacząć tę samą rozmowę.

Ewa

Lemingom.
Pedalskie godło bardziej niż święte.
To jak tam, miłośnicy Rosji?