Wątek patriotyczny.

61. Data: 2014-11-23 18:07:33

Temat: Re: Wątek patriotyczny.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tych, którzy trafiają na to, co ich interesuje/na co chcą trafić, bez
> konieczności trzymania włączonego kanału na okrągło.

Umieć czytać teraz szczęściarz być.

62. Data: 2014-11-23 18:10:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-23 16:13, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> No, fakty zawsze pozostaną faktami. To że ktoś nie chce ich widzieć, ani
> o nich słyszeć nic nie zmienia w tej materii.
>
> No, napisz bez ciągnięcia za język kto to linkował. Dopiero co
> reinstalowałem system, a nawet nie wiem gdzie tego archiwum szukać..

Nie uwierzysz pewnie, jak ci powiem, że w internecie.

63. Data: 2014-11-23 20:08:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 18:05:54 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-11-23 16:15, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Polsat już nie indukuje?
> Ble.

Nie wiem, nie oglądam.

64. Data: 2014-11-23 21:10:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-23 20:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

A wiesz.

65. Data: 2014-11-24 23:04:38

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 o 16:15, XL pisze:

> Ani chybi tych, którzy non stop mają włączony TVN i są dumni z tego, co im
> się za jego przyczyną indukuje w mózgownicach...
> 3333333333333333333333333333333-]

A tam ciągle o krainie wiecznej szczęśliwości w jakiej za sprawą Tuska i
sp.ki znaleźli się Polacy..;-)

66. Data: 2014-11-24 23:05:13

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 o 17:34, FEniks pisze:

> Może wystarczy od czasu do czasu wyłączyć?

Alternatywą jest Disco Polo.. Mam co prawda za subskrybowane NC+ ale
jest tylko w głównym salonie. Natomiast w kuchni to tylko tv naziemna.

> Nie będę specjalnie zdobywać. Po prostu jak akurat coś dadzą, to
> ewentualnie nagram.

Nie dadzą. Do tego czasu nie dawali, a więc można z dużą doza
prawdopodobieństwa sądzić że już nigdy nie dadzą.

> Tych, którzy trafiają na to, co ich interesuje/na co chcą trafić, bez
> konieczności trzymania włączonego kanału na okrągło.
>
> Ewa

No jasne, zawsze można oglądać zamiast Wiadomości - Fakty... To nic że
to samo pokazują, ale przecież kto inny to przekazuje.

67. Data: 2014-11-24 23:05:53

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 o 16:20, XL pisze:

> Paczpantylko, jeszcze chwila, a nie wolno już będzie męża zaufania
> wybierać, jeno jakiegoś bezpłciowego "ktosia zaufania" - już gendery to
> załatwią: no jaki mąż, jaki mąż! - toż to rola narzucona przez
> społeczeństwo i kulturę 33333-)

Taki on/ona "mąż" jak i zaufanie Polaków do niego... ;-)

68. Data: 2014-11-24 23:07:32

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 o 17:35, FEniks pisze:

> Lepiej nie mówić.
>
> Ewa

Tak, lepiej drzeć się jak chłop kiedy nie zdzierży i przyłoży...

69. Data: 2014-11-24 23:08:32

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 o 16:23, XL pisze:

> Nie, ponieważ każde ugrupowanie ma prawo do jego wystawienia.

A co to ma do zaufania Obywatela/wyborcy?

70. Data: 2014-11-24 23:08:50

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-23 o 16:33, XL pisze:

> Społeczeństwo zdegenerowane sockomuną zareagowało na nagłą poprawę warunków
> bytowania i powszechną dostępność dóbr tak, jak musieli zareagować -
> jeszcze większym zbydlęceniem. Jest na to znane przysłowie - "G... chłopu,
> nie zegarek".

Pewnie w jakimś sensie masz rację. Teraz prawie każdy może łatwo wziąć
kredyt i poczuć się jak jakiś król.

Lemingom.
Pedalskie godło bardziej niż święte.
To jak tam, miłośnicy Rosji?