Wazne!

1. Data: 2003-07-24 08:37:37

Temat: Wazne!
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam sie pochwalic, ze kupilam wczoraj "Kuchnie Polska". Zaraz przepisze
Wam z niej wszystkie przepisy! :-)))))
Pozdro! Poziomka

1. Data: 2003-07-24 08:55:40

Temat: Re: Wazne!
Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości
> Chcialam sie pochwalic, ze kupilam wczoraj "Kuchnie Polska". Zaraz
przepisze
> Wam z niej wszystkie przepisy! :-)))))
Wydaje Ci się, że jesteś dowcipna. Tu nikt nie przepisuje przepisów, tylko
podaje swoje sprawdzone wielokrotnie i to tez tylko te najsmaczniejsze.
Panuje tu miła i sympatyczna atmosfera. Grupa jest wszak klubem kobiet
kochających gotować i spędzających każdą wolną chwilę w kuchni lub na
zakupach.
minerwa

1. Data: 2003-07-24 09:06:53

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "minerwa" <m...@w...pl> napisała:
> Wydaje Ci się, że jesteś dowcipna. Tu nikt nie przepisuje przepisów, tylko
> podaje swoje sprawdzone wielokrotnie i to tez tylko te najsmaczniejsze.

Eee, chyba troche tutaj przesadzilas...
Ale domyslam sie, ze celowo? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-24 09:23:08

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Eee, chyba troche tutaj przesadzilas...
> Ale domyslam sie, ze celowo? ;-)
Masz inne zdanie w tej sprawie? Bo ja mam takiejw.
minerwa

1. Data: 2003-07-24 10:22:37

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia *2003-07-24 10:55*, Użytkownik *minerwa* siedząc i dłubiąc w
klawiaturze napisał :

> [...]
> Panuje tu miła i sympatyczna atmosfera. Grupa jest wszak klubem kobiet
> kochających gotować i spędzających każdą wolną chwilę w kuchni lub na

OK - zapisałem sięjuż na operację - niedługo też będę kobietą.

Dla grupowej dyskryminacji mężczyzn mówimy stanowcze NIE.

--
"Nasze namiętności często stają się naszym nieszczęściem." (Zygmunt Freud)

1. Data: 2003-07-24 10:56:31

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

smiem polemizowac:

> Grupa jest wszak klubem kobiet

na jakiej podstawie wydajesz taka opinie ??? dlaczego dyskryminujesz
gotujacych mezczyzn ???
nie jestem kobieta, a od jakiegos czasu jestem bywalcem tej grupy,
no i spotkalem tu jeszcze paru innych mezczyzn

> kochających gotować i spędzających każdą wolną chwilę w kuchni lub na
> zakupach.

i znow strasznie generalizujesz - choc zaliczam sie do tych, ktorzy
uwielbiaja gotowac nie spedzam calego wolnego czasu w kuchni, a juz tym
bardziej na zakupach,
jedna pasja nie wyklucza innych
pozdrawiam
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-24 12:24:34

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> i znow strasznie generalizujesz - choc zaliczam sie do tych, ktorzy
> uwielbiaja gotowac nie spedzam calego wolnego czasu w kuchni, a juz tym

chlopaki - spokojnie, nie karmcie trolli. Nie rozumiecie, ze poziomka to
kolejna mutacja zurawinki i pewnie czeka nas jeszcze borowka, albo malinka,
albo ninka co to kiedys byla alexem albo jankiem, albo co akurat trollowi
przyszlo do glowy - nie dajcie sie podpuszczac.
herbihexe

1. Data: 2003-07-24 12:39:51

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> albo ninka co to kiedys byla alexem albo jankiem, albo co akurat trollowi
> przyszlo do glowy - nie dajcie sie podpuszczac.
To wiku i herbisexe to chłopaki? Chłopaki ja też jestem chłopakiem!
Pamiętacie Seksmisję?
minerwa

1. Data: 2003-07-24 12:48:24

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

minerwa wrote:

> To wiku i herbisexe to chłopaki? Chłopaki ja też jestem chłopakiem!
> Pamiętacie Seksmisję?
> minerwa

nie wiem jak herbisex, ale ja bez watpienia jestem chlopakiem :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-24 12:49:00

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo ninka co to kiedys byla alexem albo jankiem, albo co akurat trollowi
> przyszlo do glowy - nie dajcie sie podpuszczac.
O! I mamy dzielna obronczynie ucisnionych!!!
Drzaca Poziomka

Golabki (P)
mam gigantyczny problem z ciastem
czym zastapic wloszczyzne?