Ważne pytanie

81. Data: 2006-08-04 14:44:37

Temat: Re: Ważne pytanie
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Wystarczy pojechać z Poznania do Wawy, by się przekonać, że nic może
> nie zależeć od umiejętności kierowcy, prędkości itp. Sa takie
> koleiny, że jakikolwiek manewr może sie fatalnie skończyć.

Identycznie, z tym że z separatorami wygląda udostępniona dla TIRów A4 z
Krakowa do Katowic, nielepiej jest za gliwicami, gdzie nagle zaczynają
pojawiać się hordy kapeluszników.

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

82. Data: 2006-08-04 15:03:34

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> No i?

Sorki, Kaja, mi się nie chce w tym stylu. W końcu co mnie, obchodzi
jakis dzieciak i jakiś motor.
A róbta co chceta.

Eulalka

83. Data: 2006-08-04 16:36:12

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:eaurv1$f49$...@n...onet.pl,
zona alberta <r...@o...pl> napisał(a):

> Nie to nie. Już Ci nigdy nic nie podam. A w grudniu przed Mikołajem
> pewnie sama się będziesz prosić ;p

Eee - wtedy to będzie uzasadniona sytuacja ;-)

No to ja linkiem rzucę:
23.html
To w temacie ukochanych przez niektórych motorków.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość ma zęby, którymi kąsa, a rany nigdy się nie zabliźniają.
Żadne słowo, ani kombinacja słów nie zdoła zasklepić tych miłosnych

84. Data: 2006-08-04 16:53:57

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2..pl> napisał w wiadomości

> Rower jeszcze trudniej. Ale dla idiotów nie ma rzeczy niemożliwych.

Widziałeś(-aś) rowerzystę posuwającego 200 km/h?!

85. Data: 2006-08-04 16:56:02

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> Mit. Jeździłam swego czasu sporo jako pasażer i z różnymi kierowcami.
> Takiego "powyżej 200" trafiłam jednego i wszyscy uważali go za
> niebezpiecznego wariata.

No bo motor motorowi nie równy. Łatwo można zauważyć podział na "dawców"
zapieprzających ponad 200 i "harleyowców", którzy jadą możliwie jak najwolniej,
żeby publika mogła podziwiać ich maszyny. I panienki na tylnych siedzeniach
:-)...

86. Data: 2006-08-04 17:10:55

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:eavtul$gct$...@n...interia.pl,
locke <l...@p...wiggin.com> napisał(a):
> Użytkownik "Elske" <k...@n...o2..pl> napisał w wiadomości

> Widziałeś(-aś) rowerzystę posuwającego 200 km/h?!

Widziałam. Ow cyklista rower miał przypięty z tyłu samochodu i siedział za
kierownica jeepa usmiechnięty i śliczniusi.

pozdrawiam Tatiana
--
Powietrze, światło, odpoczynek uzdrawiają,
lecz największe ukojenie płynie z kochającego serca

87. Data: 2006-08-04 17:47:51

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *zona alberta* napisał(a),a było to tak:
> Ja też. Ani wyprzedzać, ani mijać - podmuch wiatru bywa czasem bardzo
> silny.

Niestety tak zginął właśnie mój znajomy. Jechał rowerem :-(((
-Agnieszka-

88. Data: 2006-08-04 18:52:12

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Widziałam. Ow cyklista rower miał przypięty z tyłu samochodu i siedział
> za kierownica jeepa usmiechnięty i śliczniusi.

A ja widzialam rowerzyste przypietego z tylu do escorta. Razem z
rowerem. Ja jechalam kolo setki - oni tez kolo tego.

--
Elske

89. Data: 2006-08-04 18:53:15

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

locke napisał(a):

> [...]
> żeby publika mogła podziwiać ich maszyny. I panienki na tylnych siedzeniach

Jest jeszcze sporo przestrzeni pośrodku, bez skrajności.

--
Elske

90. Data: 2006-08-04 23:33:17

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Xena

>Eee - wtedy to będzie uzasadniona sytuacja ;-)
>
>No to ja linkiem rzucę:
>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3527
223.html
>To w temacie ukochanych przez niektórych motorków.

I z tego wynika, że wszyscy motocykliści to idioci?

To zapewne z tego:
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,960901.html
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,1316678.html
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,2003533.html
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35821,2941851.html
i innych podobnych wynika, że wszyscy kierowcy samochodów to kretyni...

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb ale czy w uniksach nie jest to tak, że low-
`b K...@e...eu.org d' endowy whirlpool ma jakąś znaczącą konku-

Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek