Weganka, brązowa medalistka z Rio

51. Data: 2016-08-26 15:43:57

Temat: Re: Weganka, brązowa medalistka z Rio
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie wiem. Może przy braku elektrolitów raczy.
Nie idzie o elektrolity, tylko o fizjologie zdaje się białka , węlowodanuw i
tłuszczy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

52. Data: 2016-08-26 17:45:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2016 15:43:57 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie idzie o elektrolity, tylko o fizjologie zdaje się białka , węlowodanuw i
> tłuszczy.

To może kiedy na skutek błędów w diecie (brak energii z węglowodanów i
tłuszczu) zaczyna się spalanie białka z mięśni.

53. Data: 2016-08-27 09:22:56

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2016 o 18:39 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-08-22 17:57, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> Dlaczego?
> Przecież ona nie robi masy.

Produkty zwierzęce to nie jest wyłącznie "robienie" masy :)

Zresztą sam widzisz, generalnie grupa może i wierzy w jej weganizm, ale
część jest pewna, że ona się przy tym "koksuje".

To pewnie możliwe w pięcioboju. Choćby brydżyści, czy szachiści, też mają
swoje specyfiki, na przykład kwas pangamowy (witamina B15, dla rosyjskich
mistrzów pod nazwą Calgam). A nie robią masy :)

Polscy szachiści są tradycjonalistami:
http://www.szachowe.pl/viewtopic.php?t=993&start=15
Zdrówka!

--
Trefniś

54. Data: 2016-08-27 16:10:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może kiedy na skutek błędów w diecie (brak energii z węglowodanów i
> tłuszczu) zaczyna się spalanie białka z mięśni.

Raczej nie.
W TV było kilka razy. Jak dzieci, sory- młodzież, gra w jakieś piłki i tp, w
drużynie, więc zawodowo, i z tego wynikają problemy zdrowotne.
Niebędę się wymandżać, bo nie jestem medykiem i nie znam dostacznie
fizjologi,
ale na końcu dotyczyło to nerek, mimo, że nie zdecydowanie nie było tego
widać na wstępie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

55. Data: 2016-08-27 21:12:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-25 o 02:11, Ikselka pisze:

> Krople żołądkowe to na żołądek, a ziółka, które podałam, są na WSZYSTKO,
> łącznie z wątrobą. Skoro Ci brzuch spuchł, to znaczy spuchła Ci wątroba.
Te krople też mi pomagają w razie czego.

--
animka

56. Data: 2016-08-27 21:13:49

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-25 o 02:13, Ikselka pisze:

> Bezedura.
> Nie mędź.
> http://sjp.pwn.pl/sjp/na-pewno;2486688.html
Przepraszam,
Już mialam wcześniej przeprosić, ale zapomnialam. :-[

--
animka

57. Data: 2016-08-27 21:30:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Aug 2016 21:13:49 +0200, Animka napisał(a):

> Przepraszam,
> Już mialam wcześniej przeprosić, ale zapomnialam. :-[

Nie masz za co przepraszać, przecież dyskutujemy sobie :-)

Ogórki kiszone na zupę - na zimę.
Ser topiony.
Naboje CO2 16g do wody w Krakowie. Gdzie dostanę?
Roundup!
Chwila oddechu :-)